Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Official 2009 Results Day Vomit Inducing Countdown Thread (20th August) Watch

    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by scaryhair)
    Less than two months to go. Oh dear me.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    We have I think 57 days to go. Mind you, if I have mis-calculated that, I only got a C in maths :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by k9ruby)
    We have I think 57 days to go. Mind you, if I have mis-calculated that, I only got a C in maths :P
    Try again. :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I want my result now. ¬_¬
    Offline

    16
    ReputationRep:
    59 days left

    anyone know anyone that sits around all summer and waits for them?:lolwut: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    terrified for gcse and as results day haha - but what can one do. I'm only gonna see my results for family and college and friends sake, but they're behind me now and hopefully off to college for new things come september so gcses are pretty out of my mind as much as they can be lol
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by necessarily benevolent)
    meh, I like this one better:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    A levels are a complete joke
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by necessarily benevolent)
    Pretty much sums up this thread :rofl:

    What on earth is the point in sitting around and worrying about something that you no longer have any control over? Chill out.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    55 days.
    Offline

    3
    Meh, I don't care anymore

    I'm not going anywhere this year and thats final. 100% sure on it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I am dreading my results I have an unconditional offer from my firm choice but I still want to get respectable grades. I want a B in English at least.. I really hope I've managed it! I got a B for AS (6 marks off an A!)

    Ideally, I want BBB but we will see...
    • PS Helper
    Offline

    15
    ReputationRep:
    PS Helper
    camaaaan! 54 days is far too long.
    Offline

    2
    (Original post by T-o dore)
    camaaaan! 54 days is far too long.
    This.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    My mates in the college down the road apparently get results a lot early cos their college haspaid for Edexcel's results plus and ours hasn't. Think it's disgusting tbh
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ahhh i think of the results everyday, its driving me crazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I'm just trying to keep my mind off them. They'll kind of decide where I'm going to apply, so not quite as important as that time next year...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lilangel890)
    My mates in the college down the road apparently get results a lot early cos their college haspaid for Edexcel's results plus and ours hasn't. Think it's disgusting tbh
    Yeah we've got it, we can just access them online on the morning of the day, which is bad in some ways and good in others. :yep:
    Offline

    5
    ReputationRep:
    Apparently my school does have ResultsPlus, lol. I will pick up my pin Monday. Anyways. I got hold of the markschemes for the units I took. Only Biology is looking up ='[

    With Chem and Phys being the worst. Tsk tsk tsk.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brexit voters: Do you stand by your vote?
    Help with your A-levels

    All the essentials

    The adventure begins mug

    Student life: what to expect

    What it's really like going to uni

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Uni match

    Uni match

    Our tool will help you find the perfect course for you

    Study planner

    Create a study plan

    Get your head around what you need to do and when with the study planner tool.

    Study planner

    Resources by subject

    Everything from mind maps to class notes.

    Hands typing

    Degrees without fees

    Discover more about degree-level apprenticeships.

    A student doing homework

    Study tips from A* students

    Students who got top grades in their A-levels share their secrets

    Study help links and info

    Can you help? Study help unanswered threadsRules and posting guidelines

    Sponsored content:

    HEAR

    HEAR

    Find out how a Higher Education Achievement Report can help you prove your achievements.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.