Turn on thread page Beta

What do you say when you see someone hot/attractive watch

    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    was just wondering what people say when you see someone you find very attractive..my personal favs are:
    1. Smoking

    2. filthy (seeing someone so hot normally disgusts me in the sense that its wrong to look that good)

    3. oooff
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Lol, If id be walking past a guy and he would say "filthy" or "disgusting" I'd be like wtf. Not complimenting at all
    Offline

    10
    (Original post by specialk26)
    was just wondering what people say when you see someone you find very attractive..my personal favs are:
    1. filthy (seeing someone so hot normally disgusts me in the sense that its wrong to look that good)
    2. disgusting - same reason

    3. oooff
    Filthy and disgusting aren't usually associated with impeccably beautiful :lolwut:
    Offline

    0
    "Let's make babies"
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Bomchickawow
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I say "My, im looking good today" and turn away from the mirror.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    He is so cute
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lefty Leo)
    Filthy and disgusting aren't usually associated with impeccably beautiful :lolwut:
    sorry i meant to say when your with your group of friends or whatever like when your just messing around...obv if a girl is beutiful i will say it to her
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Oh Hot diggitttyyy Dayummmm
    Offline

    11
    ReputationRep:
    "Paedo scum" which is of course a metaphor for being physically attractive.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    claude, van damn
    Offline

    14
    ReputationRep:
    "Whoa mama!"
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by anisha.doshi)
    "Let's make babies"
    If they can hear you what is the correct response to that ? :p:

    "I concur."
    "How many?" etc?
    Offline

    0
    (Original post by Chrrye)
    If they can hear you what is the correct response to that ? :p:

    "I concur."
    "How many?" etc?
    haha! Or *pervy voice* "You can call me daddy anytime" :awesome:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by anisha.doshi)
    haha! Or *pervy voice* "You can call me daddy anytime" :awesome:
    haa, it would be so direct and confident is hard to turn down. Think the only possible way would be act completly clueless

    "Let's make babies"
    "How, Out of what?"

    But even that is weak...it is a sure fire winner. That or they would just run away


    Alt. : "I can schedule you in at 5 tomorrow, but thats the absolute earliest!"
    Offline

    0
    (Original post by Chrrye)
    haa, it would be so direct and confident is hard to turn down. Think the only possible way would be act completly clueless

    "Let's make babies"
    "How, Out of what?"

    But even that is weak...it is a sure fire winner. That or they would just run away


    Alt. : "I can schedule you in at 5 tomorrow, but thats the absolute earliest!"
    lol "How, out of what?" :rofl: We shall have to test this out somehow... :beard:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    phhwwooaaarrrrr
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by anisha.doshi)
    lol "How, out of what?" :rofl: We shall have to test this out somehow... :beard:
    lol. Though I think you should have some way of getting you out of there very, very fast if it got too weird...

    I'm thinking I'll fly you out...like this: skyhook 2:00.

    Or maybe just do that for kicks while you were talking to someone on the street :yep:
    Offline

    0
    (Original post by Chrrye)
    lol. Though I think you should have some way of getting you out of there very, very fast if it got too weird...

    I'm thinking I'll fly you out...like this: skyhook 2:00.

    Or maybe just do that for kicks while you were talking to someone on the street :yep:
    haha, any excuse to "fly" by skyhook :rolleyes:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I try to surpress my feelings or go "woah, I think I'm in love!" :love:

    Needless to say, I've seen quite a few hot TSR girls, but I deal with them in a different way :awesome:
 
 
 

2,749

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.