Turn on thread page Beta

Megathread of Eastenders watch

  • View Poll Results: Better Sam?
    Kim
    21
    87.50%
    Daniella
    3
    12.50%

    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    PS Helper
    Wiki Support Team
    Drunk Phil does provide some fantastic entertainment usually, I must say :rofl:

    I'm not sure this time will be the same though :holmes:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by secretmessages)
    Drunk Phil does provide some fantastic entertainment usually, I must say :rofl:

    I'm not sure this time will be the same though :holmes:
    Are you a girl or a guy? :ninja:
    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    PS Helper
    Wiki Support Team
    (Original post by Ladipidoo)
    Are you a girl or a guy? :ninja:
    I'm a guy :yep:

    *waits for tens of "I thought you were female" comments* :p:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by secretmessages)
    I'm a guy :yep:

    *waits for tens of "I thought you were female" comments* :p:
    Ohhhhh! I thought you were a guy at first, but then someone told me you weren't :ninja: so after that I started thinking you were a girl :girl:

    Cool to know you're a guy though :cool:
    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    PS Helper
    Wiki Support Team
    (Original post by Ladipidoo)
    Ohhhhh! I thought you were a guy at first, but then someone told me you weren't :ninja: so after that I started thinking you were a girl :girl:

    Cool to know you're a guy though :cool:
    Who told you that? :hmmm: :p:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by secretmessages)
    Who told you that? :hmmm: :p:
    I can't remember anymore :puppyeyes: This was ages ago
    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    PS Helper
    Wiki Support Team
    (Original post by Ladipidoo)
    I can't remember anymore :puppyeyes: This was ages ago
    I'm not surprised to be honest, I'm sure many people still think it :mmm:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by secretmessages)
    I'm not surprised to be honest, I'm sure many people still think it :mmm:
    I think it's cuz you use smileys quite a bit
    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    PS Helper
    Wiki Support Team
    (Original post by Ladipidoo)
    I think it's cuz you use smileys quite a bit
    Is that a feminine thing to do? :p: I thought it was the username :sadnod:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Put up an avatar of Phil Mitchell in a vitriolic shade of purple / drunk and I'm sure people will be able to judge more accurately :yep:
    Offline

    0
    (Original post by secretmessages)
    I'm a guy :yes:

    *waits for tens of "I thought you were female" comments* :p:
    I always thought you were a girl too... Lol I'm actually a little surprised your not :p:


    (Original post by TribeSpirit)
    Spoiler:
    Show
    http://www.digitalspy.co.uk/soaps/s2/eastenders/news/a257215/new-actress-to-play-lauren-in-enders.html
    So do you think Maddie left or was axed?
    Spoiler:
    Show
    :dontknow: She may have been axed--they always do that with the younger characters, and especially when they want them to have a fresh new look.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Oh deary me, Phil. What a state!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    :rofl2: im loving phil
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Phil :sogood:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Janine is my favourite ***** of soaps :moon:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    well that was random :lolwut:

    peggy is turning into such a sour ****
    Offline

    14
    ReputationRep:
    well that was random :lolwut:

    peggy is turning into such a sour ****
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I thought Phil would beat the **** out of her when she was mocking him about his children.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    Janine is my favourite ***** of soaps :moon:
    I love her too!! :love:

    She's too jokes! :awesome:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Master.K)
    I love her too!! :love:

    She's too jokes! :awesome:
    I know :rofl: she has to stay!
 
 
 
Poll
Which accompaniment is best?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.