Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I think we are polluting the other thread...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Adhsur)
    I think we are polluting the other thread...
    ok..where to start?

    yeah..aish rai is gorgeous...so is priyanka chopra....so is riya sen..but diyas my favourite...pure beauty.
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by ShOcKzZ)
    ok..where to start?

    yeah..aish rai is gorgeous...so is priyanka chopra....so is riya sen..but diyas my favourite...pure beauty.
    lol.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ShOcKzZ)
    ok..where to start?

    yeah..aish rai is gorgeous...so is priyanka chopra....so is riya sen..but diyas my favourite...pure beauty.
    i think aish rai is waay prettier than diya mirza...one of my friends loox wel like diya mirza tho
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by 999)
    i think aish rai is waay prettier than diya mirza...one of my friends loox wel like diya mirza tho
    Is the latter the reason for the former...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Adhsur)
    lol.
    btw..after all the hype about hrithik he seems to have died down;.what happened?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    Is the latter the reason for the former...
    latter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 999)
    i think aish rai is waay prettier than diya mirza...one of my friends loox wel like diya mirza tho
    sometimes i think aish rai is abit ott with the way she dresses all the time...not the same for diya
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ShOcKzZ)
    sometimes i think aish rai is abit ott with the way she dresses all the time...not the same for diya
    no even without make-up she looks pretty....
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 999)
    no even without make-up she looks pretty....
    well true..thats why she was miss world..
    but still aish is 30..diyas about 21..so i still might have a chance.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    I bet I could get into Bollywood (probably as the comedy guy heeheehee), maybe as a Kingpin-style villain. Like Amrish Puri, he was a nang villain back in the day!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    I bet I could get into Bollywood (probably as the comedy guy heeheehee), maybe as a Kingpin-style villain. Like Amrish Puri, he was a nang villain back in the day!
    he used to scare me. still does.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    My fave has to be Rushda Khan... (heeheehee)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    My fave has to be Rushda Khan... (heeheehee)
    is that her name??
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ShOcKzZ)
    is that her name??
    Unless she lied...
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    My fave has to be Rushda Khan... (heeheehee)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i cud get into bollywood any day wiv a few actin classes! be up der wiv all dem actresses! jsu a few tonnes of foundation

    "kyun itna peeto ho keh bardaash nah karsako" or whatever it is she says" "deeeevvaaaaa" haha

    sorry im gettin a lil carried away
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Adhsur)
    # Hi
    I'm not here to waste your time
    You know this ain't a pick up line
    I just think that you're a dime
    Well don't just sit there girl... #

    Justin Timberlake, he is class! # I'm lovin' it! #
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by SparklLZz)
    i cud get into bollywood any day wiv a few actin classes! be up der wiv all dem actresses! jsu a few tonnes of foundation

    "kyun itna peeto ho keh bardaash nah karsako" or whatever it is she says" "deeeevvaaaaa" haha

    sorry im gettin a lil carried away
    Lol!!! Me tooo...I object, I I I object!!! (err ooops maybe i should have chosen an actress's line)
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    # Hi
    I'm not here to waste your time
    You know this ain't a pick up line
    I just think that you're a dime
    Well don't just sit there girl... #

    Justin Timberlake, he is class! # I'm lovin' it! #
    :eek: :rolleyes: And I thought you were being sincere!!!
 
 
 
Poll
Did you get less than your required grades and still get into university?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.