Turn on thread page Beta

The Official Ramadan 2009 Thread!!! watch

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Hippysnake)
    Warm, melted ice cream? Hmmmm, I shall have to try that, I have some cheap Tesco **** in the freezer.

    Course, nothing beats Pistachio Kulfi.

    No, you have a blob of ice cream cold. I've always loved warm + cold deserts. Like I have my gulab jaman warm with cold plain ice cream :coma: :coma:


    we have so many kulfi in our freezer; hate them, they're :yucky: :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    lol...but what for?...it looks like its gone mad :p:
    For fun :ninja:

    :woo:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    nah its not you

    i think he's well aware, and i believe he doesn't actually care.. so oh well... men will be men i suppose.
    Phew :tongue:

    I find it hard to be annoyed with someone online who doesn't mean anything to me so their opinion means nothing either since they don't know me :dontknow:

    Could you reply to me though please :woo:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by so.simple)
    I wasn't even hungry until you started talking about such yummy things :mad:
    Three cheese pizza with chicken tikka, jalapenos and donner.
    :coma::coma::coma::coma::coma:

    (Had a whole one to myself yesterday. 18"!!!)
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Hippysnake)
    Yep. With lemon icing. :coma:

    Kheer! I haven't hear that in ages...!
    Plece, explain
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    Is that not vermicelli or however it is spelt: http://www.pristinefood.ca/Vermicelli.jpg

    This is rice: http://azcookbook.files.wordpress.co...e-strained.jpg
    LOL imo anyway Of course it isn't set in stone or anything.

    yeah of course lol! i just thought you were saying the semeya thingy was erm rice

    :p: nvm
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by so.simple)
    Have you ever had nihari? :coma: And it's got biggg peices of meat :tongue:
    :drool: Your making me hungry now....
    Offline

    0
    ReputationRep:
    How can anyone hate biryani?!
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by Malsy)
    No, you have a blob of ice cream cold. I've always loved warm + cold deserts. Like I have my gulab jaman warm with cold plain ice cream :coma: :coma:


    we have so many kulfi in our freezer; hate them, they're :yucky: :p:
    Can I have them? :puppyeyes:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    No, you have a blob of ice cream cold. I've always loved warm + cold deserts. Like I have my gulab jaman warm with cold plain ice cream :coma: :coma:


    we have so many kulfi in our freezer; hate them, they're :yucky: :p:
    Gulab Jaman are supposed to be served cold! With Rasomalai(sp?)!

    AND HOW CAN YOU HATE KULFI!? BE GONE DEMON!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by so.simple)
    They are so so different! But then again I'm not a huge chicken fan so :dontknow:

    Have you ever had nihari? :coma: And it's got biggg peices of meat :tongue:
    what's that?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    No, you have a blob of ice cream cold. I've always loved warm + cold deserts. Like I have my gulab jaman warm with cold plain ice cream :coma: :coma:


    we have so many kulfi in our freezer; hate them, they're :yucky: :p:
    We agree on something :ymca:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    Can I have them? :p:

    of course; feel free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Liverpool F.C.™)
    :drool: Your making me hungry now....
    omg, i LOVE nihari with a passion.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Prokaryotic_crap)
    does anyone here eat somosas or is it only me?
    I eat samosas too. Have you ever tried samosas made with cheese and zaytun (black olives)? It's yummy. :coma: Talking about yummy, my mum uses Ramadhan as an excuse to make every single Arab dish and desert, like halwa.. Yumness.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    I would NEVER:haughty: :p:
    lol thats good
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Hippysnake)
    Gulab Jaman are supposed to be served cold! With Rasomalai(sp?)!

    AND HOW CAN YOU HATE KULFI!? BE GONE DEMON!

    Bro, try it one day; you will thank we for life.



    lol:getmecoat:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Hippysnake)
    Three cheese pizza with chicken tikka, jalapenos and donner.
    :coma::coma::coma::coma::coma:

    (Had a whole one to myself yesterday. 18"!!!)
    A whole one, are you even human?

    But that sounds goooooood. Wouldn't mind some good pizza, but the halal ones taste funny to me, and the veggie ones are always missing meat :unsure: lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mel0n)
    Plece, explain
    *heard sorry.
    We normally call it dudhe ne chavval, but back in the homeland we called it Kheer. And I haven't heard it called 'Kheer' for a while.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by so.simple)
    For fun :ninja:

    :woo:
    haha...but look at its facial expression...it looks scared...the poor thing =(
 
 
 

1,901

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should universities take a stronger line on drugs?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.