Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Tbh.. the film is only worth watching for rob pattinson. but the books are just lovely.. addictive reading as you say.

    And thank you for the rep... you know who you are
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by LalaLand-xo)
    You're missing out. The twilight trilogy is one of the best. :yep: The movie wasn't that great, but read the books, they're too good.
    Agreed whole-heartedly.

    Edit: except its not a trilogy.. theres 4 books!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LalaLand-xo)
    Haa, you should though. I kinda got sad after i read the last book, it's one of those trilogies that you just don't want to end.
    awww..well you never know...if i do get really bored one day i could always borrow my sisters copy:p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Agreed whole-heartedly.

    Edit: except its not a trilogy.. theres 4 books!!
    Haha oops. I meant saga obvs. :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Don't judge a book by its cover.
    I just knew it that one was coming, anyways Twilight is an exception to that rule.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Tbh.. the film is only worth watching for rob pattinson. but the books are just lovely.. addictive reading as you say.

    And thank you for the rep... you know who you are
    No problem - I gave you your two light greens
    Offline

    2
    ReputationRep:
    sooo...change of subject anyone?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Fastings coming along well Alhumdolillah How are yours going?
    Mashallah they're going fine. . Loving every minute of it. I always look forward to iftar . How are things generally?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LalaLand-xo)
    chavstah
    United fans are scumbags.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by farhan)
    No problem - I gave you your two light greens
    Ahah.. theres three people that have repped me from this thread lol.

    But thanks
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    sooo...change of subject anyone?
    Yes please
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by LalaLand-xo)


    You expected me to be a neek innit.
    lol nope. Nothing of the sort. Just a normal guy.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Liverpool F.C.™)
    United fans are scumbags.
    :awesome:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Liverpool F.C.™)
    I just knew it that one was coming, anyways Twilight is an exception to that rule.
    Lol. Always up for an argument this one :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Liverpool F.C.™)
    United fans are scumbags.
    Omgz, no way! You really know your stuff ehh? Tell me what are liverpool fans? The scummest of the scum? Or just scum? I got for the first option.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Ahah.. theres three people that have repped me from this thread lol.

    But thanks
    Same, thanks so.simple, Liverpool F.C.™ and DJkG.1 :top:

    Although I'm like 9,000 points until my next gold gem.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by R£SP£CT)
    Mashallah they're going fine. . Loving every minute of it. I always look forward to iftar . How are things generally?
    Alhumdolillah thats brill. Iftar is the highlight.. hehe

    Things are good generally.. I've got some caffeine in me, hence the hyper activity lol... may need another cup soon tho You?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by R£SP£CT)
    lol nope. Nothing of the sort. Just a normal guy.
    LOLOL. I'm a girl. :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Lol. Always up for an argument this one
    Says you :toofunny:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by farhan)
    Same, thanks so.simple, Liverpool F.C.™ and DJkG.1 :top:

    Although I'm like 9,000 points until my next gold gem.
    Apparently you have reputation coming out of your ears.. :rofl:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.