Turn on thread page Beta

The Official Ramadan 2009 Thread!!! watch

    Offline

    15
    (Original post by man_utd_99)
    wow well how on earth do you expect me to guess and have a wild stab in the dark. thers no pic, no info?! apart from that flag on the top right of your little tab thing that shows palestine?
    Oh yeah........:teehee:

    I'll try post a pic tomorrow....i'm not pointing any fingers at anyone [Prokary....crap] but unlike some people who've failed soooo miserably at it today, I should have it up
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    ah guys guys.. i have the ultimate phone.. you really dont need anything other than this:

    [SPOILER] Motorolla V3i Red - twas the special edition thing for the Aids Charity. 10% of what I spend goes to charity.. what better can you get? Also, the phone is fab, all black and sleek with a hint of red every now and then.
    woooooo:woo: lol thats funky...altho the money you gave either probably went to the "middle east" ahem...or to christian aid and not to the aids charity.....:p:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    hai ;D
    Offline

    15
    (Original post by man_utd_99)
    narrow it down a little please! which continent?
    Hmmm.....that would spoil the fun

    I'll put a pic up 2mro isa :top:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    SPOILER FAIL
    lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    Hmmm.....that would spoil the fun

    I'll put a pic up 2mro isa :top:
    canada?!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    yo.
    why aint dis thread like ghettofied tonight?
    dont watch dat now, im here innit.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    SPOILER FAIL
    i fixed it within seconds...

    how could you syed.. I thought we were friends!! :eek:

    no collaborations with you! :hmmm:

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Flavity)
    Motorolla V3i Red - twas the special edition thing for the Aids Charity. 10% of what I spend goes to charity.. what better can you get? Also, the phone is fab, all black and sleek with a hint of red every now and then
    that is some demented ***** of a phone, seriously, no joke
    Offline

    15
    (Original post by man_utd_99)
    canada?!
    naa i'm not a white guy....if one of my supposed looks was south asain and arab, how could I look canadian o.O ???

    But then again, you could be a Canadian Indian...

    Anyway, I don't think they have Ambala down there so....
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Makaveli_The_Don)
    yo.
    why aint dis thread like ghettofied tonight?
    dont watch dat now, im here innit.
    wagwan, what yu saying
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    naa i'm not a white guy....if one of my supposed looks was south asain and arab, how could I look canadian o.O ???

    But then again, you could be a Canadian Indian...

    Anyway, I don't think they have Ambala down there so....
    us or the uk?! thats my final answer! unless its pakistan
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Prokaryotic_crap)
    wagwan, what yu saying
    chillin kuz
    whats poppin'

    I think we should stop the slang and stuff, I don't want to get beaten up by Flavity, aye. :noth:
    Offline

    15
    (Original post by Makaveli_The_Don)
    yo.
    why aint dis thread like ghettofied tonight?
    dont watch dat now, im here innit.
    O dat is well nang!

    (Original post by humz2)
    :wavey:

    For a taste of the Ramadan thread, Mr Bean here transports heroin in his 3-wheeler car btw. Discreet indeed
    (Original post by Liverpool F.C.™)
    He ain't got no heroin, he smokes on bird crap. That's why he's so crazy.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Prokaryotic_crap)
    that is some demented ***** of a phone, seriously, no joke
    OI! :eek3: Don't go callin' no phone of mine a *****!

    It does the job, its gorgeous, I don't need any of your fancy shiz for a phone.

    :mad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Makaveli_The_Don)
    chillin kuz
    whats poppin'

    I think we should stop the slang and stuff, I don't want to get beaten up by Flavity, aye. :noth:
    Mission accomplished Thank you, someone cares atleast.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    if you have 4 courseworks then i think you should try before you buy...you may like it =)
    nah, i only have 2

    oh well
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    O dat is well nang!
    you are not from east london:p:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Hi Maka :ninja:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    lol, right guys im off, you all take care ill speak to you guys soon inshallah...asalamualaikum, oh and humz pm me where your from !!

    ray
 
 
 
The home of Results and Clearing

2,878

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.