Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    i've got sixth form in 9hrs and 1 minute
    you sleeping before sehri ?!?!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    you sleeping before sehri ?!?!
    lol iftar:p:

    yh...for a couple of hours...not planning on sleeping after though.

    you start tomorrow?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    any1 knows where the cargo terminal is exactly for heathrow? i never remember seeing it anywhere on any signs....and maps arent really helping =/
    If you go near terminals 1/2/3 signs for it come up. I don't know how to explain on here how to get there. You could just take a train from a terminal that you know, it's free.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    lol iftar:p:

    yh...for a couple of hours...not planning on sleeping after though.

    you start tomorrow?
    sorry i get confused with anything thats not english:p: :shy2:


    yeah

    ps. you're scarily fast..like me:awesome:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    sorry i get confused with anything thats not english:p: :shy2:


    yeah
    aww lol its ok =)

    when do you have to go? and when are you sleeping?

    haha lol:p:
    Offline

    2
    someone say sumin funny man
    Offline

    16
    ReputationRep:
    right about now. going to try. will be on at about 3:awesome:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    right about now. going to try. will be on at about 3:awesome:
    oh kl

    looking forward to it?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    melon, when are you back at school?
    college* & thursday! You?

    (Original post by Makaveli_The_Don)
    Liar! Cuz I still talk to her.. rofl
    /fail

    :plz2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    oh kl

    looking forward to it?
    hai ;D
    Offline

    2
    wt college u all go o.O? LSC? haha u have to start now ..... mature, i know
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Oh man. School tomorrow! Life is over.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Sparkzz)
    hai ;D
    :hi:

    (Original post by humz2)
    wt college u all go o.O? LSC? haha u have to start now ..... mature, i know
    you going LSC or Monoux then?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    lol iftar:p:

    yh...for a couple of hours...not planning on sleeping after though.

    you start tomorrow?
    lol suhoor is right for morning meal :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Method)
    lol suhoor is right for morning meal :p:
    haha...lol i know:p:

    she wrote iftar before correcting it lol =)
    Offline

    2
    (Original post by someperson)
    :hi:



    you going LSC or Monoux then?
    i'll tell if u tell :teehee:










    not sure if i am even goin but if i do, will be monoux
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by humz2)
    i'll tell if u tell :teehee:










    not sure if i am even goin but if i do, will be monoux
    what you mean not sure?
    Offline

    2
    (Original post by someperson)
    what you mean not sure?
    well, i told u where i used to live right? might go there or stay here n go monoux.....still quite undecided

    tell me yours now :teehee:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    a big hahahahahah to everyone going to school/college tomorrow!!

    i finished school!!!! in your face people!!! hahaha!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    :hi:



    you going LSC or Monoux then?
    :hi:
    you good?
    school tommorow?
    ain't you up late?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.