Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    W/salam =)
    wow your avatar... I could seriously rip it into 1000 pieces. Lol that's how annoying it is!

    I can't believe its a week left of Ramadan.. Gone well quick
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    :yep:
    but how can you have it with water?!

    You learn something new everyday :awesome:
    :yep: unfortunately what you learn is not always a good thing
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by someperson)
    but how can you have it with water?!



    :yep: unfortunately what you learn is not always a good thing
    Because it's a concentrate,we dilute it with water :p: It tastes soo good :coma:

    I was only joking :puppyeyes:

    How about we call it a truce?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by -M$ [email protected])
    hehe I dont like it in iftar I prefer normal food and soup :p:


    But samosaz are yummm :drool:


    Howe are you? :hugs:
    oh :rolleyes:

    Im fine thanks, you? :woo:

    hows the weather? :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by zircom)
    wow your avatar... I could seriously rip it into 1000 pieces. Lol that's how annoying it is!

    I can't believe its a week left of Ramadan.. Gone well quick
    haha...aw lol if only i had space left in my sig:p:

    and yeah i know what you mean...i was just telling my mum how fast its gone...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    Because it's a concentrate,we dilute it with water :p: It tastes soo good :coma:
    you tried it with milk?...i always had it like a milkshake.

    i think i may go and try some with water now:p: how much should i put for a glass of water approx?

    I was only joking :puppyeyes:

    How about we call it a truce?
    can i trust you this time? you might just be rude again :sigh:
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by someperson)
    you tried it with milk?...i always had it like a milkshake.

    i think i may go and try some with water now:p: how much should i put for a glass of water approx?
    Yep I have,with pistachio pieces :coma:

    Umm,I usually put it in to taste :yep: Keep adding and keep tasting until it's sweet enough for you

    (Original post by someperson)
    can i trust you this time? you might just be rude again :sigh:
    But I like being rude,it is le spice of life :pierre:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    i want to eat more but i cba getting anything.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    Yep I have,with pistachio pieces :coma:

    Umm,I usually put it in to taste :yep: Keep adding and keep tasting until it's sweet enough for you
    pistachios and water?! :lolwut:

    But I like being rude,it is le spice of life :pierre:
    well yh i guess you would be boring if you weren't rude...but be a bit nicer ok?:p:
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by someperson)
    pistachios and water?! :lolwut:
    Noo...rooh afza dissolved in milk,then pistachio pieces put in that

    (Original post by someperson)
    well yh i guess you would be boring if you weren't rude...but be a bit nicer ok?:p:
    :awesome:

    Ok :angel:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    Noo...rooh afza dissolved in milk,then pistachio pieces put in that
    ohhh lol yh that makes sense

    should i try some with water now?:p:

    :awesome:

    Ok :angel:
    :borat:
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by someperson)
    ohhh lol yh that makes sense

    should i try some with water now?:p:
    Go for it :yep:

    Anyway,I'm off to bed,sixth form tomorrow :awesome: :sigh:

    Good Night to you and everyone
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    Go for it :yep:

    Anyway,I'm off to bed,sixth form tomorrow :awesome: :sigh:

    Good Night to you and everyone
    i'll try some then

    i should go to...weekend went too fast

    :wavey: bye everyone!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    It's my own fault...I'd had enough of buses so decided to walk home :yep:
    Not to mention the guy I sat behind on the bus nearly killed me with his sweat stink :indiff: I couldn't even move because it'd seem a bit rude :sigh: Not that he was a gentleman,with his style of clothes and all :hmmm:

    Rooh Afza :coma:
    buahahaha! happenz a lot of tymes. I get nauseatic, which makes it worse :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by minimo156)
    oh :rolleyes:

    Im fine thanks, you? :woo:

    hows the weather? :p:
    Hahaha :p:

    I'm okkay, thanks :hugs:

    LOL! u never forget to ask this question :p:

    weather sux as usual :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I'm bored of holidays, I actually want to go back to uni. Someone shoot me now kplsthx.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Method)
    I'm bored of holidays, I actually want to go back to uni. Someone shoot me now kplsthx.
    awww, me too. :sad: cant wait for college to start.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Method)
    I'm bored of holidays, I actually want to go back to uni. Someone shoot me now kplsthx.
    :shoot:
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by R£SP£CT)
    :shoot:
    Beat me to it :hmmm:

    :p:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    syeeeeeeeeed

    or should i say seed:awesome:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.