Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Mask Of Sanity)
    Thankfully. :yep:
    As long as you don't look like them steroid bulging freakz either. Egoodness!



    But, maybe skinny jeans are something to look into. Skinnies, converse, arm bands, band tee, beanie hat, grow you hair into a side fringe, eyeliner - the complete package really.
    Pics or gtfo. :teeth:
    Converse yess everything else computer says no.

    And noo I'm not looking in to becoming insanely huge. Just fit and healthy.
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by Mask Of Sanity)
    Thankfully. :yep:
    As long as you don't look like them steroid bulging freakz either. Egoodness!



    But, maybe skinny jeans are something to look into. Skinnies, converse, arm bands, band tee, beanie hat, grow you hair into a side fringe, eyeliner - the complete package really.
    Pics or gtfo. :teeth:

    :lolwut:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by FinalFlash)
    Converse yess everything else computer says no.

    And noo I'm not looking in to becoming insanely huge. Just fit and healthy.
    And we have another converse fan! :five:
    Original blacks ftw.

    (Original post by SyedT)
    :lolwut:
    Do you want to try it?
    Get in there with the ladies, ey up! :p:
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by Mask Of Sanity)
    Do you want to try it?
    Get in there with the ladies, ey up! :p:
    :lolwut:

    With the ladies?Are you sure you don't mean the lads?:p:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    :lolwut:

    With the ladies?Are you sure you don't mean the lads?:p:
    Well, if that's the way you swing. Sorry for being narrow minded. :sad:
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by Mask Of Sanity)
    Well, if that's the way you swing. Sorry for being narrow minded. :sad:
    I can tell you that I definitely do NOT swing that way :hmmm: If you see my profile,the orientiation section will tell you all.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    :rofl2:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    you're perfect the way you are

    Aw, :hugs:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by SyedT)
    I can tell you that I definitely do NOT swing that way :hmmm: If you see my profile,the orientiation section will tell you all.
    I believe I can change that minor detail. :yep:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Mask Of Sanity)
    And we have another converse fan! :five:
    Original blacks ftw.
    You're the dude :awesome:, original blacks are my favourite.

    Anyways salam everyone, I've gotta go in to college before it starts tommorow to do some begging in order to get nice predicted grades.
    • PS Helper
    Offline

    13
    ReputationRep:
    PS Helper
    (Original post by Mask Of Sanity)
    I believe I can change that minor detail. :yep:
    You will do no such thing :hmmm:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    Aw, :hugs:





    and Seedy....you didn't tell me!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Malsy)
    Aw, :hugs:
    Malsy how come you izn't married no more??
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ibs137)
    Malsy how come you izn't married no more??

    Who said I wasn't? Burn them:mob:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by ibs137)
    Malsy how come you izn't married no more??
    :rofl:

    Rep+ for sig
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :poke:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    haha...aw lol if only i had space left in my sig:p:

    and yeah i know what you mean...i was just telling my mum how fast its gone...
    Haha would you change your avatar for a penny? :awesome:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by zircom)
    Haha would you change your avatar for a penny? :awesome:
    what kind of penny?:curious:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by someperson)
    what kind of penny?:curious:
    A golden penny with my finger prints on? I know you want to :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by zircom)
    A golden penny with my finger prints on? I know you want to :p:
    hmmm....i'll sleep on it and let you know tomorrow:p:

    :wavey:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.