The Student Room Group

Where are all the Swedes???

Scroll to see replies

Reply 380
Äsch oroa dig inte anna... Vi kommer in, visualisera JBs accomodation som Bastiljen... :biggrin:
Reply 381
Ankan
Won't they let me in???!!! :eek:


I'm not sure how the "guest-thing" works. But I tell you, UCL halls could just as well be a prison.

Dom är helt sjuka. Dom önskar att man inte använder hårspray eller spray-deodorant för att det sätter igång brandalarmet. Dom har 1000 sjuka regler.
Reply 382
Ok, sussex är det typ; "ja, du får väl ha ett par gäster, öööö ett tag, fast inte för länge eller nåt..." Jag tror de rökte när de skrev reglerna :p:


:smokin:
Reply 383
jb_sweden
I'm not sure how the "guest-thing" works. But I tell you, UCL halls could just as well be a prison.

Dom är helt sjuka. Dom önskar att man inte använder hårspray eller spray-deodorant för att det sätter igång brandalarmet. Dom har 1000 sjuka regler.


Jag vet, jag får inte sätta upp flaggor för de kan verka kränkande. :rolleyes:

Men jag kommer till dig Jimster :wink:

Det där om svenska kvinnor gäller nog inte för alla dock ha ha
Reply 384
jb_sweden
I'm not sure how the "guest-thing" works. But I tell you, UCL halls could just as well be a prison.

Dom är helt sjuka. Dom önskar att man inte använder hårspray eller spray-deodorant för att det sätter igång brandalarmet. Dom har 1000 sjuka regler.



men men men men...hur ska man fixa håret? :eek:
Reply 385
JayC
Ok, sussex är det typ; "ja, du får väl ha ett par gäster, öööö ett tag, fast inte för länge eller nåt..." Jag tror de rökte när de skrev reglerna :p:


:smokin:



Jag får ha gäster när jag vill var jag vill hur jag vill och allt. jag får till och med ge dem skolans mat :p:
Reply 386
JayC
men men men men...hur ska man fixa håret? :eek:

:rolleyes: "jag har ingenting i håret" - Jimster 2006
Reply 387
Man får endast röka området om man röker ensam sitt rum med fönstret öppet.

Det sjuka är inte begränsningen, utan att man faktiskt får! (Om man jämför med resterande Gestapo-reglerna).

Undrar vad engelsmännen tror när de ser otydbar svenska och ordet "Gestapo". Man borde slänga in "England" också, de tror att man förolämpar hela England. Undrar om de tror det när de läser det här stycket.
Reply 388
Ankan
Jag får ha gäster när jag vill var jag vill hur jag vill och allt. jag får till och med ge dem skolans mat :p:


Gratis mat?!?!

Har jag berättat att jag alltid har velat se Skottland?
Reply 389
I'm off. Kommer senare ikväll :yy:
Reply 390
jb_sweden
Gratis mat?!?!

Har jag berättat att jag alltid har velat se Skottland?


Näää jasså det vill du. :rolleyes: ja du är välkommen.
Man får inte röka någonstanns uni hall... om man har ett ljus sitt rum får man en varning om utslängning + att det inte behöver vara tänt, det kan vara helt obrännt.

Man får inte ha vapen imitationer heller :eek: jag som hade tänkt det

bye bye ses senare
Reply 391
jb_sweden
Man får endast röka området om man röker ensam sitt rum med fönstret öppet.

Det sjuka är inte begränsningen, utan att man faktiskt får! (Om man jämför med resterande Gestapo-reglerna).

Undrar vad engelsmännen tror när de ser otydbar svenska och ordet "Gestapo". Man borde slänga in "England" också, de tror att man förolämpar hela England. Undrar om de tror det när de läser det här stycket.


ingen som har råd att röka i england i allafalll :p:

Vaaa!! Jag vill också ha mat!! Men ingen haggis för mig :biggrin:
Reply 392
Ingen haggis :p: .. och har de bara det när ni kommer lovar jag att laga lite normal mat till er att ni står er den skottska vischan :wink:
Reply 393
Ahhh, låter fint!! Ja, men själv har man ju self-catering. vet jag vart jag ska åka om jag blir hungrig, eller aldeless för pank för att äta :p:
Reply 394
Opening soon. Anna's restaurant :p:
Reply 395
Dyrt att röka? Vad går ett paket loss på?

Haha ****, jag betalar 7700 SEK i månaden för mitt rum (får 8 rätter/v dock), min brorsas flickväns syrra som ska plugga till läkare strax utanför Prag betalar 900 SEK i månaden.

BRA.
Reply 396
jb_sweden
Dyrt att röka? Vad går ett paket loss på?

Haha ****, jag betalar 7700 SEK i månaden för mitt rum (får 8 rätter/v dock), min brorsas flickväns syrra som ska plugga till läkare strax utanför Prag betalar 900 SEK i månaden.

BRA.


Haha ja London är ju den dyraste staden i UK, följt av Brighton... och sedan..ööö resten... :p: Ja, typ ett paket cigg kostar typ £5...så jag håller att sluta nu...:redface:
Reply 397
£5 ? Ett skämt.

Tur att man bara röker och då. Snittar väl ett paket i månaden. Bra att ha, bjuda folk, röka lite själv fester. Annars blir det inget mer. Har aldrig kännt ett sug. Får fortfarande samma nikokick som första gången jag rökte för 3 år sen - förvisso var det en Davidoff, men ändå.
Reply 398
JayC
Haha ja London är ju den dyraste staden i UK, följt av Brighton... och sedan..ööö resten... :p: Ja, typ ett paket cigg kostar typ £5...så jag håller att sluta nu...:redface:


:hugs:

mitt internet håller att ge upp nu

Jag betalar ca. 49.000 per år
Reply 399
Jaja, anna vi vet att du typ bor mer eller mindre gratis :p:

Quick Reply

Latest