The Student Room Group

Where are all the Swedes???

Scroll to see replies

Reply 880
I ate em.

Reply 881
foxo
I ate em.


I hear they're good with BBQ seasoning.
Reply 882
Hipp Hipp hurra vad glad jag är idag :biggrin: !!!

Min Csn-ansökan har blivit beviljad. Hur mycket får ni andra i lån under den första perioden?
Reply 883
ummm jag får nog runt omrkign 36000 per termin... eller ja, det var nåt sånt :p: Grattis, nu får du nog vänta typ en vecka innan du får det hemskickat :biggrin: csn är seeeega!
Reply 884
Hmm jag hade ju trott att jag skulle mycket mindre än er. :confused: aja, spela roll.
Reply 885
111 997 kr för allt, men ska jag fan snåla också jag inte ska behöva åka hem sommaren.

Jag har pysslat ihop en hemsida av ren uttråkning (och brist sommarjobb) eftersom SYO-konsulenter inte har en aning om vad dom pratar om när dom pratar om studier i England, några förslag? Tänkte att den skulle äga skiten ur alla andra sidor som ser utlandsstudier som samma sak som utbytesår såsmåningom :biggrin:

www.pluggaiengland.com
Reply 886
obli
111 997 kr för allt, men ska jag fan snåla också jag inte ska behöva åka hem sommaren.

Jag har pysslat ihop en hemsida av ren uttråkning (och brist sommarjobb) eftersom SYO-konsulenter inte har en aning om vad dom pratar om när dom pratar om studier i England, några förslag? Tänkte att den skulle äga skiten ur alla andra sidor som ser utlandsstudier som samma sak som utbytesår såsmåningom :biggrin:

www.pluggaiengland.com


Snygg hemsida :p: du kan inte ha mycket roligt att göra.. jag ska inte säga något som inte gör ett dugg men iaf.

En sak du skulle kunna lägga till är skillnaden mellan England och Skottland (jag vet att det står plugga i England men det finns bara några små skillnader)och kan den hjälpa även de som siktar nordliga bredgrader. Som att tutition fees bara är runt £ 1.600 och vidare.

Visst är dte att syo-människor inte har en aning om vad de pratar om. En del erbjuder sig att ta reda saker och ting men de flesta låter en göra allt jobb helt själv och har ingen aning om vad man pratar om. :rolleyes:

VIKTIGT! - studera utomlands är inte och kommer aldrig vara samma sak som ett utbytesår. :cool:
Reply 887
Ankan

VIKTIGT! - studera utomlands är inte och kommer aldrig vara samma sak som ett utbytesår. :cool:


Japp, det är huvudargumentet i mitt personliga korståg mot SYO-konsulenterna :p: Min SYO-konsulent visste knappt vad UCAS var :frown:
Reply 888
obli
Japp, det är huvudargumentet i mitt personliga korståg mot SYO-konsulenterna :p: Min SYO-konsulent visste knappt vad UCAS var :frown:


Min visste inte var det var utan försökte övertala mig att titta en massa utbildningar i Sverige istället jag slutade dit. :p:
Reply 889
foxo, pardon?

I stopped using study consultants after I dropped the comment "It's not like I want to study in f Luleå or some other countryside city... farmers." and apparently the consultant was from Luleå.
Reply 890
Ankan
Min visste inte var det var utan försökte övertala mig att titta en massa utbildningar i Sverige istället jag slutade dit. :p:


Dom är agenter utsända för att skicka in folk svenska universitet, det vet ju alla :ninja:
Reply 891
obli
111 997 kr för allt, men ska jag fan snåla också jag inte ska behöva åka hem sommaren.

Jag har pysslat ihop en hemsida av ren uttråkning (och brist sommarjobb) eftersom SYO-konsulenter inte har en aning om vad dom pratar om när dom pratar om studier i England, några förslag? Tänkte att den skulle äga skiten ur alla andra sidor som ser utlandsstudier som samma sak som utbytesår såsmåningom :biggrin:

www.pluggaiengland.com


smidig sida, det:smile: titta AJAX om du är såå uttråckat

men, du skrev att "Utlandsstudieförsäkring är ett måste..." :eek: Jag har ingen slags försäkring alls...
Reply 892
Paragon
smidig sida, det:smile: titta AJAX om du är såå uttråckat

men, du skrev att "Utlandsstudieförsäkring är ett måste..." :eek: Jag har ingen slags försäkring alls...


Tss, jag kan inte programmera för 0,05 SEK, jag bara använde en installerare och började skriva innehåll :biggrin:

ändrar väl det till "är bra att ha" :mad:
Reply 893
haha, fan vad onda admin är den här sidan då, dom censurerar undergrad 06.co.uk (utan mellanslaget)
Reply 894
obli
Dom är agenter utsända för att skicka in folk svenska universitet, det vet ju alla :ninja:


De är ute efter oss de kommer och kidnappar oss när vi sover och skickar oss till värsta högskolan dalarna typ:eek: ...sen är vi fast här för evigt!!:eek:
Reply 895
En viktig länk fattas dock sidan :p:

http://www.britishcouncil.org/sweden.htm kunde aldrig gjort det annars :biggrin:

Ja, asså Syon är ju mer eller mindre värdelös. Hon började prata om folkhögskolor när jag sa att jag förmodligen skulle plugga i england lol... :p:
Reply 896
JayC
En viktig länk fattas dock sidan :p:

http://www.britishcouncil.org/sweden.htm kunde aldrig gjort det annars :biggrin:


Aye. bra sida.
Reply 897
Det var den enda "svenska" sida som jag hade någon användning av iaf. :smile:
Reply 898
hihi, fick ni också just http://whichwayuk.epagesmarketing.com/ i mailen?

Kolla sidan 21, gissa vilken stad som används som exempel som "billig stad" :biggrin:
Reply 899
och ännu en gång exemplifierades Brighton som ett dyrt ställe :frown:

Quick Reply

Latest