The Student Room Group

Where are all the Swedes???

Scroll to see replies

Har en fråga till er Svenskar... Har ni fått svar från Dfes om tuition fees? Det är väl från de man lånar eller? Jag är alltid lika förvirrad när det kommer till byråkrati och pappersarbete.
Reply 1181
haha jaaaa, det är klart att den pallar webcam, åååå jag kommer gifta mig med trådlöst internet :love:
Reply 1182
JayC
haha jaaaa, det är klart att den pallar webcam, åååå jag kommer gifta mig med trådlöst internet :love:



Det är klart, trådlöstinternet är toppen. Man kan vara TSR var man än är ngnstans. Bara man inte blir beroende det är inte bra :rolleyes: .

Angående Dfes vet inte jag. Jag har ju Saas och de svarade för många månader sedan.
Reply 1183
evilheat
Har en fråga till er Svenskar... Har ni fått svar från Dfes om tuition fees? Det är väl från de man lånar eller? Jag är alltid lika förvirrad när det kommer till byråkrati och pappersarbete.


Jag tror Dfes låter SLC sköta jobbet, dom fick jag slutgiltigt svar av i juli tror jag.
Och SLC är...? Jag skickade iväg Dfes pappersarbetet i tid, var det något annat man skulle göra?
Reply 1185
evilheat
Och SLC är...? Jag skickade iväg Dfes pappersarbetet i tid, var det något annat man skulle göra?


Var formuläret du skickade iväg EU6N? I fall var det SLC.
Reply 1186
Nu har jag äntligen fått igång min älskade dell :love: åååå vad lat jag blivit, behöver lixom inte ens välja mellan tv'n och internet haha :biggrin:
Reply 1187
JayC
Nu har jag äntligen fått igång min älskade dell :love: åååå vad lat jag blivit, behöver lixom inte ens välja mellan tv'n och internet haha :biggrin:



men snart har du ingen TV längre moahahaahahaha :ssaw:
Reply 1188
Äsch jag får väl helt enkelt börja ladda ner tv serier :biggrin: hmmmm, får väl skaffa torrent eller vad det nu heter....??
obli
Var formuläret du skickade iväg EU6N? I fall var det SLC.

Jepp det var den. Vad händer när man får svar?
Reply 1190
:p: Börja nu hinner du kanske klart tills det är dags att åka...
Reply 1191
Evilheat: Du får ett papper där det står om och hur mycket dom vill betala som du kan visa upp för diverse organisationer som CSN eller ditt universitet som vil ha detbevisat.
Reply 1192
yepp, innan man tvingas leva universitets nätverk gäller det att ladda ner mycket som möjlig :biggrin:
Reply 1193
Alright, nu har jag provpackat, 14+15 kg blev det, men väger ena väskan 7 kg tom.

Kommer bli jobbigt att bära, det här...
Reply 1194
obli
Alright, nu har jag provpackat, 14+15 kg blev det, men väger ena väskan 7 kg tom.

Kommer bli jobbigt att bära, det här...


Ska du inte ha Något med dig? Ja men vilken otur kan du ta med lite saker åt mig. :biggrin:
Reply 1195
Obli?! tycker du det är mycket?! Jag packar mer när jag åker semester :p:
Reply 1196
JayC
Obli?! tycker du det är mycket?! Jag packar mer när jag åker semester :p:


Wtf, ja?

Packar ni i såna här eller?
http://www.cst-container.com/bilder/container/bulk_mid.jpg
Reply 1197
Jo det skulle vara bra...men i brist en conteiner..:rolleyes:
Reply 1198
Ankan
Jo det skulle vara bra...men i brist en conteiner..:rolleyes:


Du får säkert låna en av fraktföretaget :p:
Reply 1199
JA men toppen, du har möjligtvis inte något nummer till dem? :p:

Quick Reply

Latest