The Student Room Group

Where are all the Swedes???

Scroll to see replies

obli
Svensk folk mår fint, sitter och väntar mitt flyg :biggrin:


Heheh :biggrin:

Var bor du då?
Reply 1381
Ok nu är jag upprörd igen, och har ett tillägg till min "att förgöra"-lista.

1. CSN
2. Brittiska Banker
(hmm har jag inte glömt nåt?)
Och iallafall, det nya; COMVIQ!!! Jag hatar dem! Ringde och skulle höra om att låsa upp telefonen, och han bara "jaaa, asså, det kommer ta tio arbetsdagar innan vi skickar koden.." asså kan de inte bara ge en koden en gång!?? nu har jag ingen mobil. jag kan lika gärna göra lidandet kort och hoppa ut genom ryansairs minimisäkra dörrar rakt ner en oljerigg i nordsjön...
Reply 1382
JayC
Ok nu är jag upprörd igen, och har ett tillägg till min "att förgöra"-lista.

1. CSN
2. Brittiska Banker
(hmm har jag inte glömt nåt?)
Och iallafall, det nya; COMVIQ!!! Jag hatar dem! Ringde och skulle höra om att låsa upp telefonen, och han bara "jaaa, asså, det kommer ta tio arbetsdagar innan vi skickar koden.." asså kan de inte bara ge en koden en gång!?? nu har jag ingen mobil. jag kan lika gärna göra lidandet kort och hoppa ut genom ryansairs minimisäkra dörrar rakt ner en oljerigg i nordsjön...



:ninja: Du kommer att åka över Danmark.

Tja nu åker du imorgon då, :p: welcome over to the good side :wink:
Reply 1383
Ny mobil? Bojkotta Comviq?
Reply 1384
Natwest ska dö! dom ljög! :mad:
Reply 1385
obli
Natwest ska dö! dom ljög! :mad:


Vad har de gjort nu då? Royal Bank of Scotland behövde inget annat än pass och accommodation letter.
Reply 1386
obli
Natwest ska dö! dom ljög! :mad:


*nyfiken*
Reply 1387
men gud vilka problem ni har. jag menar det inte ett dåligt sätt men efter att ha läst de senaste sidorna verkar allt krångligt.
Reply 1388
_EMMA_
men gud vilka problem ni har. jag menar det inte ett dåligt sätt men efter att ha läst de senaste sidorna verkar allt krångligt.


Haha lät värsta sarkastiskt först! :biggrin:
Reply 1389
OK, jag ar har nu!! OK, har inte riktigt fatt igang min dator ordentligt, men det ar OK, forutom att jag ar helt utan adapter!!! Maste nog aka in till Brighton idag och fixa det...
Reply 1390
JayC
OK, jag ar har nu!! OK, har inte riktigt fatt igang min dator ordentligt, men det ar OK, forutom att jag ar helt utan adapter!!! Maste nog aka in till Brighton idag och fixa det...


Yaaaay :elefant: och hur har det gått för dig då? Måste veta :biggrin:
Reply 1391
Haha, ja det har gått bra (förutom adaptergrejen) och nu har jag tillochmed fått igång internet min dator, jag känner mig smart :biggrin:

Umm, ja asså det är ju huur mycket folk som helst. De jag bor med är dock ganska tråkiga, hänger typ mest för de själva, har inte sett nån av dem idag faktiskt... Annars är det fullt upp. känns som om man har jättemycket att göra, och lite tid. + att man måste hinna handla böcker osv... hmm är det nån av er som köpt en skrivare än?
iallafall, campuset är JÄTTEstort. Jag trodde jag hade typ gått runt hela campuset, men det visade sig vara typ en tredjedel eller nåt :p:
Reply 1392
Ja jag har tre adaptrar och det är en som funkar och det var den jag köpte här. Eller ja jag har köpt två här men den ena dog..hmm ja strunt i det förresten.

Jasså du har ett stort campus. Men det visste du väl redan? Själv har jag gått vilse här i St A ett par gånger trots att man tydligen knappt kan göra det men jag har lyckats lika fullt. :p:

Imorgon börjar undervisningen, det ser jag fram emot, men jag tror att jag måste läsa lite mer i mina böcker att jag är lite förberedd.
Ankan

Själv har jag gått vilse här i St A ett par gånger trots att man tydligen knappt kan göra det men jag har lyckats lika fullt. :p:


Det verkar skickligt att vilse i St Andrews... Inte direkt någon storstad:wink:
Borde det inte bara vara att om du håller dig borta från golfbanorna är du mitt i centrum:rolleyes: ? I alla fall är det jag minns St Andrews...


Imorgon börjar undervisningen, det ser jag fram emot, men jag tror att jag måste läsa lite mer i mina böcker att jag är lite förberedd.

Lycka till:biggrin:
Reply 1394
Hallå er! Om det är någon som befinner sig i Southampton eller närbeläget skicka gärna ett pm, har vansinnigt tråkigt i denna märkliga stad.

ajö
Reply 1395
Haha OK, jag åkte in till Brighton idag för att fixa en adapter... Man kan hitta allt Arbys eller vad det nu heter :p: Fresher's week har ju knappt börjat här men nu har iallafall alla mina flatmates anlänt...

jonny2; vad gör du i Southampton... Brighton är ju coolt :biggrin:
Reply 1396
nota bene
Det verkar skickligt att vilse i St Andrews... Inte direkt någon storstad:wink:
Borde det inte bara vara att om du håller dig borta från golfbanorna är du mitt i centrum:rolleyes: ? I alla fall är det jag minns St Andrews...


:cool: Jag är bara bäst att vilse...

Hej Jims har du hittat någon bra gata att dansa ned för tills jag kommer??
Reply 1397
Oj, ****, ja vi kan ju dansa campuset, men i Brighton var jag bara en liten stund och det är mycket backar, men vi hittar nog vår lilla dansgata förr eller senare :biggrin:
Reply 1398
JayC
Oj, ****, ja vi kan ju dansa campuset, men i Brighton var jag bara en liten stund och det är mycket backar, men vi hittar nog vår lilla dansgata förr eller senare :biggrin:


Den måste vara där annars blir jag ledsen juhe :frown: ..fortsätta att leta :ninja:
Freshers week :cool:

Quick Reply

Latest