The Student Room Group

Shout out to all the Dutch people!

Scroll to see replies

Hey Hey
Jij daar in de hoek
Onbeskoft
:unimpressed:
Original post by Ezra Herman
Jaa ik ga maar contact opnemen met UCL, had gehoopd dat er een algemene regel was in Engeland haha.


Elke universiteit is anders :smile: zelfs voor engelse studenten
Pop_tart mag mij niet meer :frown:

Ik wou alleen maar een gezellig hoekje hier waar wij in het Nederlsnds konden kletsen :frown:

Verdomme, is dat nou te veel om te vragen :mad:
Original post by thatitootoo
Pop_tart mag mij niet meer :frown:

Ik wou alleen maar een gezellig hoekje hier waar wij in het Nederlsnds konden kletsen :frown:

Verdomme, is dat nou te veel om te vragen :mad:


Nouja zeg, ik hou van iedereen :biggrin: Je mag me altijd een berichtje achter laten hoor of gewoon facebooken!
Original post by Pop_tart
Nouja zeg, ik hou van iedereen :biggrin: Je mag me altijd een berichtje achter laten hoor of gewoon facebooken!


Maar maar maar meer van mij toch? Want ik post hier al sinds 2 jaar :tongue:
Ik kom nooit meer terug op facebook lol
Original post by thatitootoo
Maar maar maar meer van mij toch? Want ik post hier al sinds 2 jaar :tongue:
Ik kom nooit meer terug op facebook lol


ik al bijna 5 jaar :colondollar: oh dear

Meh ik ben dagelijks op facebook maar doe er weinig mee moet ik zeggen. Kijk wat rond of klets met vrienden maar verder niks :P
Original post by Pop_tart
ik al bijna 5 jaar :colondollar: oh dear

Meh ik ben dagelijks op facebook maar doe er weinig mee moet ik zeggen. Kijk wat rond of klets met vrienden maar verder niks :P


Waar is de tijd gebleven he!
En het is voor zulke dingen wel handig ja :tongue:
Original post by thatitootoo
Waar is de tijd gebleven he!
En het is voor zulke dingen wel handig ja :tongue:


Moet zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zo heeeel veel tijd op tsr ben maar soms zijn er wel leuke threads.

Veel mensen hier zijn erg erm 'close-minded' :/
Original post by Pop_tart
Moet zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zo heeeel veel tijd op tsr ben maar soms zijn er wel leuke threads.

Veel mensen hier zijn erg erm 'close-minded' :/


Je schreef "veel tijd op tsr ben"
besteed/verbring toch :teehee:

En ik weet wat je bedoeld hoor; dat vind ik namelijk ook :hugs:
TSR gaat langzaam achteruit (qua quality) :tongue: Het voelt trouwens ook steeds meer kinderachtig; neg reps verboden zo dat niemand erover gaat janken, en de nieuwe design is gewoon...lol
Original post by thatitootoo
Je schreef "veel tijd op tsr ben"
besteed/verbring toch :teehee:

En ik weet wat je bedoeld hoor; dat vind ik namelijk ook :hugs:
TSR gaat langzaam achteruit (qua quality) :tongue: Het voelt trouwens ook steeds meer kinderachtig; neg reps verboden zo dat niemand erover gaat janken, en de nieuwe design is gewoon...lol


Ja het kwam er niet goed uit :frown:

Ja heb je wel gelijk in maar aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen hoe sommige mensen daardoor niet altijd dingen posten en nu dus wel dus in die zin kan het ook wel positief zijn! :smile:

Ik ga hopelijk in Maart naar Nederland btw!!! :biggrin:
Original post by Pop_tart
Ja het kwam er niet goed uit :frown:

Ja heb je wel gelijk in maar aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen hoe sommige mensen daardoor niet altijd dingen posten en nu dus wel dus in die zin kan het ook wel positief zijn! :smile:

Ik ga hopelijk in Maart naar Nederland btw!!! :biggrin:


Ja dat is inderdaar een plus punt! Aan slechte trols kan je helaas niets doen en die neg reps zouden hun toch nooit hebben tegengehouden :smile:

+1 Van Tootoo! En dat is leuk, ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar ook rond deze tijd naar Nederland ging :tongue:
Original post by Pop_tart
Ja het kwam er niet goed uit :frown:

Ja heb je wel gelijk in maar aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen hoe sommige mensen daardoor niet altijd dingen posten en nu dus wel dus in die zin kan het ook wel positief zijn! :smile:

Ik ga hopelijk in Maart naar Nederland btw!!! :biggrin:


Ik heb net 'inderdaar' in plaats van 'inderdaad' geschreven! Moet toch een typo zijn geweest :teehee: En jij geeft tegenwoordig geen groene puntjes terug?
Onbeskoft :wink:
Original post by thatitootoo
Ja dat is inderdaar een plus punt! Aan slechte trols kan je helaas niets doen en die neg reps zouden hun toch nooit hebben tegengehouden :smile:

+1 Van Tootoo! En dat is leuk, ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar ook rond deze tijd naar Nederland ging :tongue:


Ja vorig jaar ging ik eerste week van april ongeveer nu in de laatste twee weken van maart! =D

Goed geheugen!!

Original post by thatitootoo
Ik heb net 'inderdaar' in plaats van 'inderdaad' geschreven! Moet toch een typo zijn geweest :teehee: En jij geeft tegenwoordig geen groene puntjes terug?
Onbeskoft :wink:


Ik heb het geprobeert maar TSR laat me nog steeds niet :frown: zegt nog steeds dat ik eerst andere moet reppen :/
Original post by Pop_tart
Ja vorig jaar ging ik eerste week van april ongeveer nu in de laatste twee weken van maart! =D

Goed geheugen!!



Ik heb het geprobeert maar TSR laat me nog steeds niet :frown: zegt nog steeds dat ik eerst andere moet reppen :/


Lool ik wist dat her -ergens- in de lente was :tongue:
Ach zo irritant wanneer dat gebeurt! :angry:
Reply 3994
Original post by Hildegardium
Bedankt! Betekent dus dat het voor mij alleen mogelijk is om in Schotland te gaan studeren. Edinburgh is my first choice, dus hopelijk word ik daar aangenomen volgend jaar. Anders blijven in Nederland ;(


Ik wacht ook op een offer van Edinburgh, al meer dan vier maanden :tongue:
Engeland is veel te duur.
Ook voor een undergraduate? Zit je nu in 6vwo? Ik zit zelf nog in de 5e dus ga volgendjaar toelating doen. Heb vorig jaar 4 maand gewoond in Edinburgh, het is echt een geweldige stad!!
Original post by Pop_tart
Ja vorig jaar ging ik eerste week van april ongeveer nu in de laatste twee weken van maart! =D

Goed geheugen!!



Ik heb het geprobeert maar TSR laat me nog steeds niet :frown: zegt nog steeds dat ik eerst andere moet reppen :/


ikke ben tje bang om mijn nieuwe lenzen in mijn oogjes te zetten :cry2:
Original post by thatitootoo
ikke ben tje bang om mijn nieuwe lenzen in mijn oogjes te zetten :cry2:


ooh dat vind ik ookaltijd zo eng! :frown: ik kan niet eens meekijken als andere mensen het doen. echt erg XD
Original post by Pop_tart
ooh dat vind ik ookaltijd zo eng! :frown: ik kan niet eens meekijken als andere mensen het doen. echt erg XD


There is something very odd about inserting a foreign object into your eye ball; my eyes definitely agree!
Original post by thatitootoo
There is something very odd about inserting a foreign object into your eye ball; my eyes definitely agree!


very much so, I don't like anything near my eye!!

Quick Reply

Latest