The Student Room Group

Any of you done an a-level in a 'less common' language?

Scroll to see replies

Original post by ninah1995162
Nou het probleem is, ik ken helemaal geen grote DEFITGE woorden.


haha awww die heb je niet echt helemaal nodig. Ik kende a paar en ik kreeg een A so don't worry :tongue:
Original post by ChocolatePearl
haha awww die heb je niet echt helemaal nodig. Ik kende a paar en ik kreeg een A so don't worry :tongue:


Ik heb een A gekregen voor Dutch A level, ik kon het echt niet geloven!
Original post by ninah1995162
Ik heb een A gekregen voor Dutch A level, ik kon het echt niet geloven!


ZEI IK HET NIET, ZEI IK HET NIET!

Ik wist dat jij een betere cijfer dan mij zou halen, met die geweldige essay van jouw!! :h:
(edited 10 years ago)
Original post by thatitootoo
ZEI IK HET NIET, ZEI IK HET NIET!

Ik wist dat jij een betere cijfer dan mij zou halen, met die geweldige essay van jouw!! :h:


Ja ik kon het echt niet geloven! Was raar, want ik had een A in 1 en een C in een andere, maar ik denk dat mijn C 1 mark away was van een B en mijn A was 2 marks away from full mark, dus mischine daarom.
Original post by ninah1995162
Ja ik kon het echt niet geloven! Was raar, want ik had een A in 1 en een C in een andere, maar ik denk dat mijn C 1 mark away was van een B en mijn A was 2 marks away from full mark, dus mischine daarom.


Wauw! Dat is helemaal niet slecht! :eek:

Was die 'A' voor je AS? Het zou toch niet voor de super moeilijke A2 kunnen zijn!! :tongue:
Original post by ChocolatePearl
haha awww die heb je niet echt helemaal nodig. Ik kende a paar en ik kreeg een A so don't worry :tongue:


Waren die resits nog gelukt?? Ben je nu van plan om naar de universiteit te gaan? :smile:
Original post by thatitootoo
Wauw! Dat is helemaal niet slecht! :eek:

Was die 'A' voor je AS? Het zou toch niet voor de super moeilijke A2 kunnen zijn!! :tongue:


Ja die A was voor AS. A2 is wel heel moeilijk, daar heb je gelijk in. Maar ik snap het nou niet,ik had daarnet mijn punten gechecked, ik heb 161 punten voor de AS gekrgen en 139 voor de A2, als je ze nou allebi bij elkaar doet, dan word het 300, en 300 out of 400, is helemaal geen A, dus ik snap niet hoe dat kan??? Zo verbaadsd :s-smilie:
Original post by ninah1995162
Ja die A was voor AS. A2 is wel heel moeilijk, daar heb je gelijk in. Maar ik snap het nou niet,ik had daarnet mijn punten gechecked, ik heb 161 punten voor de AS gekrgen en 139 voor de A2, als je ze nou allebi bij elkaar doet, dan word het 300, en 300 out of 400, is helemaal geen A, dus ik snap niet hoe dat kan??? Zo verbaadsd :s-smilie:


Wat raar! Dat zou een B zijn :redface:
Mischien was alleen de A van je AS "cashed in" ?
Ik heb eigenlijk geen idee...bel je school eventjes om met de "exams officer" te spreken??
(edited 10 years ago)
Ja het is wel raar! Maar ik heb geen zin om de exams officer te contacten, heb geen zin, ik laat het gewoon zo, als er iets fout is dan is het niet mijn schuld!


Posted from TSR Mobile
Original post by thatitootoo
Waren die resits nog gelukt?? Ben je nu van plan om naar de universiteit te gaan? :smile:


Jaa, spannend hoor, ik ga misschien geneeskunde doen in Nederland :colondollar:
Original post by ninah1995162
Ja het is wel raar! Maar ik heb geen zin om de exams officer te contacten, heb geen zin, ik laat het gewoon zo, als er iets fout is dan is het niet mijn schuld!


Posted from TSR Mobile


Tja...Dat kan ik wel begrijpen ja ^^
Is dit je schools "results slip" waar je 'A' in staat? Of is het de officiële results certificate van de OCR exam board?
Original post by ChocolatePearl
Jaa, spannend hoor, ik ga misschien geneeskunde doen in Nederland :colondollar:


Ooh wat fijn! :biggrin: Nou ik wens jou veel suc6 met je studie, ChocolatePearl :smile:
Back to school timeeeeee !!:grin: Anyone else taking an A-level in a "community language" this year?

I might resit that Dutch A-level....if time permits of course :wink: :mmm:
Reply 793
Original post by thatitootoo
Back to school timeeeeee !!:grin: Anyone else taking an A-level in a "community language" this year?


I was thinking about A Level Portuguese, but this would require me revising my Portuguese so I think I'll see how the rest of my subjects go first.

If I do manage to do Portuguese this year I may do Spanish next year. :crossedf:

Pretty happy about school starting soon as well :biggrin:

...but how long will this happiness last? :curious:
Original post by Mário
I was thinking about A Level Portuguese, but this would require me revising my Portuguese so I think I'll see how the rest of my subjects go first.

If I do manage to do Portuguese this year I may do Spanish next year. :crossedf:

Pretty happy about school starting soon as well :biggrin:

...but how long will this happiness last? :curious:


How are you getting on? Has the initial happiness worn of yet?? :tongue:

Omgg, let's just say it's been a struggle for me to switch to *study mode* ><
Original post by jamiepango
What do you mean by "less common"? As in, French, German, Spanish etc...?

I did Chinese A level and got an A after a remark :colondollar:

My native language is English.


Original post by caiitlinz
Yep, I also did Mandarin, but to Advanced Higher instead of A Level.

Also got an A, also not native... High five XD

Where did you take this exam?
Original post by Yi-Ge-Ningderen
Where did you take this exam?


I assumed their respective schools would have entered them for the exams, in addition to arranging the oral exams.

I sense you're keen on doing the Chinese A-level? :wink:
Original post by thatitootoo
I assumed their respective schools would have entered them for the exams, in addition to arranging the oral exams.

I sense you're keen on doing the Chinese A-level? :wink:


Yes I am! However I only need to take the exams. I am hoping they will see my quote and tell me which schools they went to. (fingers crossed)!
Reply 798
Original post by thatitootoo
How are you getting on? Has the initial happiness worn of yet?? :tongue:

Omgg, let's just say it's been a struggle for me to switch to *study mode* ><


I am managing to keep up with the workload but the initial happiness is long gone.

Ha ha, it's amazing how *study mode* only seems to happen at the last minute. :rolleyes:
Yupppppppppppi :tongue:

Quick Reply

Latest

Trending

Trending