Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Its quite simple,
    The person above you will ask you a question and you have to reply in only Yes or No. And then you post a question that a person below you will answer and so on.

    Were you Born in June?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    Its quite simple,
    The person above you will ask you a question and you have to reply in only Yes or No. And then you post a question that a person below you will answer and so on.

    Were you Born in June?
    No. Are you at uni?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    No. Are you at uni?
    Yes.

    Do you like One Direction??
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    Yes.

    Do you like One Direction??
    No. Do you like Taylor Swift?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    No. Do you like Taylor Swift?
    Hell no. Do you prefer sweet food to savoury food?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    No. Do you like Taylor Swift?
    No.

    Do you like ketchup in your sandwich?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Eveiebaby)
    Hell no. Do you prefer sweet food to savoury food?

    Posted from TSR Mobile
    No

    What is your favorite cereal?
    Offline

    9
    ReputationRep:
    L
    (Original post by JindleBrey)
    No

    What is your favorite cereal?
    Lucky charms
    Does anybody want to say yes in this forum?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by JindleBrey)
    No

    What is your favorite cereal?
    Invalid question

    (Original post by Eveiebaby)
    Hell no. Do you prefer sweet food to savoury food?

    Posted from TSR Mobile
    Yes

    (Original post by Rosie786)
    No.

    Do you like ketchup in your sandwich?
    No. (Well kinda. Depends if there's meat and whatever else in ther)

    Do you like crisp sandwiches?

    Oooh btw, is it OK to "multiquote" like that in this thread? Or does that go against your game rules?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Invalid question



    Yes



    No. (Well kinda. Depends if there's meat and whatever else in ther)

    Do you like crisp sandwiches?

    Oooh btw, is it OK to "multiquote" like that in this thread? Or does that go against your game rules?

    No ( I do not know what it is )

    - It is OK -

    Have you ever seen a monkey in real life?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    No ( I do not know what it is )

    - It is OK -

    Have you ever seen a monkey in real life?

    This:



    Yes. I think. Have you ever seen a sloth irl?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    This:



    Yes. I think. Have you ever seen a sloth irl?
    No.

    Ahhhh. Are you having this sandwich right now?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    No.

    Ahhhh. Are you having this sandwich right now?
    Nope. Custard instead

    Do you like custard (and cake) ?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Nope. Custard instead

    Do you like custard (and cake) ?
    Yes.

    Can you lick your elbow?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    Yes.

    Can you lick your elbow?
    No. Can any one? I tried as well....

    Do you have an android phone?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    No. Can any one? I tried as well....

    Do you have an android phone?
    People with long tongues? LOL

    Yes.

    Are you sitting alone in your room right now?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    No. Can any one? I tried as well....

    Do you have an android phone?
    Nope,
    Are you stressed right now?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    People with long tongues? LOL

    Yes.

    Are you sitting alone in your room right now?
    I honestly dont think any one can?

    Yah. Tbf, Im gonna be lazy and say "Are you" :P
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Yiechang)
    Nope,
    Are you stressed right now?
    Nope. Are you eating right now?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    I honestly dont think any one can?

    Yah. Tbf, Im gonna be lazy and say "Are you" :P
    I knew someone with a long tongue LOL.

    Nope I am with my family.

    if a tramp walked up to you right now and asked for a hug would you give it?
 
 
 
Poll
Which accompaniment is best?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.