6th Years and Leavers :: Chat Thread #1 Watch

Poll: Highest Mark in the AH Maths Prelim :: YOUR BETS (Votes are public)
namedeprived (10)
21.74%
Ape Gone Insane [No one's going to vote for me :( ] (12)
26.09%
Me, I take AH Maths! (10)
21.74%
APE! You wasted your one chance of a poll...on THIS! NOOOOOO (14)
30.43%
This discussion is closed.
Kirsteneg
Badges: 2
Rep:
?
#7041
Report 9 years ago
#7041
(Original post by bex285)
Do I do it on here?
I don't in real life but I fear my inner geek may be connected to my inner egomaniac who only surfaces on TSR :p:
eh, no. That wasn't a personal insult to you by the way (I'm sorry. I just can't use abbreviations.) :facepalm:

I officially give you permission to boast. I just did a couple of posts back; that's my claim to fame. :yep:
0
LuhLah
Badges: 0
Rep:
?
#7042
Report 9 years ago
#7042
(Original post by Kirsteneg)
:eek: Have you SEEN the DVD?!

If you'd studied Sweet Bird of Youth, you would understand the irony in what you just said. :yep:
Nope
ukdragon37
Badges: 14
Rep:
?
#7043
Report 9 years ago
#7043
(Original post by Kirsteneg)
:eek: Have you SEEN the DVD?!

If you'd studied Sweet Bird of Youth, you would understand the irony in what you just said. :yep:
Stanley and Chance are quite different though.

My whole class rofl'd btw at the scene in the DVD when Stanley and Blanche first met
0
Kirsteneg
Badges: 2
Rep:
?
#7044
Report 9 years ago
#7044
(Original post by LuhLah)
Nope ...
You're missing out. BIG TIME! :drool:
0
Kirsteneg
Badges: 2
Rep:
?
#7045
Report 9 years ago
#7045
(Original post by ukdragon37)
Stanley and Chance are quite different though.

My whole class rofl'd btw at the scene in the DVD when Stanley and Blanche first met
Why?


But still...castration.... :lolwut:
0
bex285
Badges: 13
Rep:
?
#7046
Report 9 years ago
#7046
(Original post by Kirsteneg)
eh, no. That wasn't a personal insult to you by the way (I'm sorry. I just can't use abbreviations.) :facepalm:

I officially give you permission to boast. I just did a couple of posts back; that's my claim to fame. :yep:
Lol good I was worried there :p:
I don't know if I'll get any awards this year the exam I did best in wasn't sat in my school :eek:
0
Kirsteneg
Badges: 2
Rep:
?
#7047
Report 9 years ago
#7047
I REALLY need to go to sleep. Night everyone. :hi: - I know it's meant to be hi but it works for bye too. :p:

0
bex285
Badges: 13
Rep:
?
#7048
Report 9 years ago
#7048
(Original post by Kirsteneg)
I REALLY need to go to sleep. Night everyone. :hi: - I know it's meant to be hi but it works for bye too. :p:

Night! :o:

I'm off too guys, just remembered I have French homework due second period :facepalm:
0
ukdragon37
Badges: 14
Rep:
?
#7049
Report 9 years ago
#7049
(Original post by Kirsteneg)
Why?
Because it was painfully and cringingly obvious Stanley was a beast waiting to pounce :p:
0
ArcadiaHouse
Badges: 15
#7050
Report 9 years ago
#7050
Marlon Brando as Stanley :coma: :coma:
ArcadiaHouse
Badges: 15
#7051
Report 9 years ago
#7051
(Original post by Kirsteneg)
It's weird, usually the 'clever' ones in schools are stereotyped as the geeks and are unpopular but it's the opposite way round in my year
The most attractive people in my year are the cleverest. So not fair

No way could I have had 25 in the final exam. I was shaking as I opened the paper :afraid: The Close Reading paper was my saving grace, methinks. I had no confidence :sigh:
ArcadiaHouse
Badges: 15
#7052
Report 9 years ago
#7052
(Original post by ukdragon37)
Because it was painfully and cringingly obvious Stanley was a beast waiting to pounce :p:
How do you get an A in an AH English essay?
LuhLah
Badges: 0
Rep:
?
#7053
Report 9 years ago
#7053
Damn it, I've forgotten how to +/-x fractions Tis been a while nao :ninja:

Ugh I'm pathetic lol.
TheUnbeliever
Badges: 14
Rep:
?
#7054
Report 9 years ago
#7054
(Original post by LuhLah)
Damn it, I've forgotten how to +/-x fractions Tis been a while nao :ninja:
Multiplying: \displaystyle\frac{a}{b}\times\f  rac{c}{d} = \frac{ac}{bd}

Dividing: invert one of the fractions and multiply.

Adding/Subtracting: find common denominator using your favourite method (I usually just multiply the denominators and simplify later rather than trying to find the lowest common multiple) and add/subtract numerators.
0
ukdragon37
Badges: 14
Rep:
?
#7055
Report 9 years ago
#7055
(Original post by ArcadiaHouse)
How do you get an A in an AH English essay?
I never did so can't help you there

General advice would be to know your essay topic inside out and deliver the essay with clear, cogent, concise, well-argued ideas rather than bog it down with airy flowery roundabouts.
0
LuhLah
Badges: 0
Rep:
?
#7056
Report 9 years ago
#7056
(Original post by TheUnbeliever)
Multiplying: \displaystyle\frac{a}{b}\times\f  rac{c}{d} = \frac{ac}{bd}

Dividing: invert one of the fractions and multiply.

Adding/Subtracting: find common denominator using your favourite method (I usually just multiply the denominators and simplify later rather than trying to find the lowest common multiple) and add/subtract numerators.
thanks lol, it slipped my mind. We're doing the radian thing with functions...I always wanted pi to be 3.14, not 180 :sad:
xo-Heva
Badges: 14
Rep:
?
#7057
Report 9 years ago
#7057
Ello.
I'm a nice person and nice persons help other persons.
That is why tonight I am going on a first aid course as I will every teusday night from now on. I will then be volenteering as a first aider as big events such as bonfie night or bigger events such as summer music festivals.
Told you I was a nice person
0
TheUnbeliever
Badges: 14
Rep:
?
#7058
Report 9 years ago
#7058
The first aiders I know seem to have a pretty good time, not to mention that it's obviously a really useful skill, so good luck!
0
Pedrobear
Badges: 12
Rep:
?
#7059
Report 9 years ago
#7059
(Original post by xo-Heva)
Ello.
I'm a nice person and nice persons help other persons.
That is why tonight I am going on a first aid course as I will every teusday night from now on. I will then be volenteering as a first aider as big events such as bonfie night or bigger events such as summer music festivals.
Told you I was a nice person
Eugh, enjoy stitching up some little ned who's ran in front of a firework or something.

Are you applying for nursing this year? My girlfriend is, also...
0
Madjackismad
Badges: 13
#7060
Report 9 years ago
#7060
(Original post by Pedrobear)
Eugh, enjoy stitching up some little ned who's ran in front of a firework or something.

Are you applying for nursing this year? My girlfriend is, also...
I would just pour more anti-septic onto them if they started moaning.

"Haw ya wee bam! WHAT YAE DAIN?! I WANT MY MAW!!!!"
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you like exams?

Yes (178)
18.78%
No (571)
60.23%
Not really bothered about them (199)
20.99%

Watched Threads

View All