FireFreezers Thread Of Randomness!!

Announcements Posted on
How helpful is our apprenticeship zone? Have your say with our short survey 02-12-2016
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Do I claim victory for being the first one to wish...??


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Hehe my magic worked!
    In this fine day I managed to have two therapy sessions, get annoyed because I had two therapy sessions and nearly fall asleep in the last therapy session.
    What doeth you do in a fine day Luteum (do you have a nickname?)
    Your day sounds extremely PRODUCTIVE!
    I had cake and ummmm... Chocolate!
    Luteum sounds good!
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by niv1234)
    Hi,

    How is everyone? How has everyone's summer been so far?
    Hiiiiiiiii!!

    I'm very good thanks!
    How are you?
    Summer has been wet! And full of OCD
    How's yours been?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mypetpikachu)
    When...?


    Posted from TSR Mobile
    Post #491

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mypetpikachu)
    Do I claim victory for being the first one to wish...??


    Posted from TSR Mobile
    :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Arrive.

    Bunnymen.

    Leave.

    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Spoiler:
    Show
    Fortunately, everyone in this thread is MOTIVATIONAL, AWESOME and BRILLIANT!
    Haha, that's amazing! :yep:
    Awwwww....:hugs:
    Yay! MOTIVATION and no OCD! Tonight sure is AWESOME! :awesome:I am most honoured to be part of that truly MOTIVATING sentence
    Spoiler:
    Show
    Yup
    Haha really!? I shall have to enquire when she gets back...
    Yup, I did!
    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    So much MOTIVATION AWESOMNESS and BRILLIANCE on this thread!
    Amazing much! Wizardry must be celebrated with MORIVATIONAL SPEECHES!!!!
    Aww staap it you're making Freezer blush so much :hugs:
    *explosion eradicates OCD from existence* MOTIVATION has made tonight AWESOME!!
    You can be part of many MOTIVATIONAL sentences!!!
    Spoiler:
    Show

    Indeed it was! She posted on a thread I made about cars and we got chatting that way haha! Then our love for Top Gear made us chat a lot haha!
    Enquiries shall begin soon!

    Matrix! This thread is very populated now! Saddling has arrived! I must quote him with a welcome!
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    Hiiiiiii!
    Welcome to this thread (or in Sassking's case, welcome back!)
    I hope you enjoy it here!
    I thought I'd say hey! And thanks for commenting in this thread!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Hiiiiiii!
    Welcome to this thread (or in Sassking's case, welcome back!)
    I hope you enjoy it here!
    I thought I'd say hey! And thanks for commenting in this thread!
    Thank you!
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    i know it is, on normal days i usually wake up at 11am-12pm.......so yh
    eid (ul fitr) is a celebration where all muslims celebrate the end of ramadan! (omg i am not feeling it, i feel like i wont be able to explain it well.....but oh well
    1. you say eid mubarak to everyone.....(as u may have noticed LOL)
    the males go to the mosque in the morning (8:30-10 am) to read eid namaz (pray). u usually also eat nice food,cakes, put on ur best outfits, get some kind of gifts (young ones usually but its not really included in eid), go out (not necessarily)......blah blah :blah::blah::blah::blah: (stoooop!! that's the max i can explain, i am out of energy)
    summary: you do whatever makes u happy and brings everyone together! ouff that was much simpler
    Spoiler:
    Show
    so sorry if thats not helpful, i am not the person who would go every details but i guess u know me already, dont u?
    oh haha i know, i am grateful to have had some sleep lol.....aww thanks i like urs too
    Hehe Yeah me too! I suppose it's nice but annoying too because part of the day has been wasted away!

    Ah yes I remember now! I learnt about that in school!
    You've explained it very well! You've triggered my memory too!
    Excellent!
    It sounds like good fun (when you've got energy that is)!

    Ah the simple explanation always works in the end haha!
    Spoiler:
    Show
    It's very helpful! Thankyou! I do know you already! You're a lovely person, as you already know!
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mypetpikachu)
    Nah..nah..nah..nah fam..chicken will always win...unless it's competing with me...lmao..jk...


    Posted from TSR Mobile
    Nah nah nah nah nah fam! Bacon beats chicken anyday! Except the 3rd Thursday of November of course! Then chicken rules the world!
    Hehe nothing beats you, except me of course
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CorpusLuteum)
    Your day sounds extremely PRODUCTIVE!
    I had cake and ummmm... Chocolate!
    Luteum sounds good!
    It was very PRODUCTIVE
    CAKE!!! I love CAKE!! Chocolate is good too!
    Luteum it shall be then!! :yep:
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Thank you!
    No worries!
    Apologies I didn't quote you before in the birth of this thread! I was going to but never got round to it
    How's things been recently?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Wassup?
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    Btw HAPPY BIRTHDAY!!! hamza772000
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    No worries!
    Apologies I didn't quote you before in the birth of this thread! I was going to but never got round to it
    How's things been recently?
    Ah that's alright I think I stumbled across it myself anyway
    Things have been okay thank you, how about you?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    It was very PRODUCTIVE
    CAKE!!! I love CAKE!! Chocolate is good too!
    Luteum it shall be then!! :yep:
    I L0VE CAKE TOO!!!
    What's your favourite cake???
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    Wassup?
    Sup man!
    How you been?
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CorpusLuteum)
    I L0VE CAKE TOO!!!
    What's your favourite cake???
    CAKE LOVERS WOOOOOO!!!!!!!
    Just a Victoria Sponge! Plain and Simple haha!
    What's yours?
    • Thread Starter
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Ah that's alright I think I stumbled across it myself anyway
    Things have been okay thank you, how about you?

    Haha fair enough then! That's always a good thing then!
    Good to hear it!!
    Well OCD has been playing up but aside from that things have been pretty good thanks
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 1, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
Would you rather have...?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.