Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Offline

    2
    ReputationRep:
    -- hj,hhj
    Offline

    13
    ReputationRep:
    More


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by a.gafor)
    704
    (Original post by zaback21)
    Thanks.

    On separate note: Lots of people posting here is certainly not helping your cause here. To beat dddd dd you need to posts 32.15% of posts.

    Currently you are at 796/3136=25.38%. You need to up the ante and hope people posts less. Rule of thumb will be 1/3 of all posts. Since ts 3136 posts, your post count should be 1100 at least. You are 300 less. I am sure you can make it up soon as there are still almost 7000 posts left and 40% is 2800 posts which is what you need.

    Lastly, when the hell will we have a proper thread. I don't want to get the mod just to fix the thread. It only takes a min to copy paste.
    You can do it a.gafor!! :groovy::kungfu::party2::party:

    712
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by qwertyking)
    You can do it a.gafor!! :groovy::kungfu::party2::party:

    712
    Yeah!

    (I mean we're not helping by continuing to post but you can do it!!!)


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Anythingoo1)
    Have any of our wins actually been updated?


    Posted from TSR Mobile
    Nope.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    718


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by zaback21)
    Nope.
    a.gafor could keep the score on his first post for the minute.

    720
    Offline

    16
    ReputationRep:
    722
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by zaback21)
    Thanks.

    On separate note: Lots of people posting here is certainly not helping your cause here. To beat dddd dd you need to posts 32.15% of posts.

    Currently you are at 796/3136=25.38%. You need to up the ante and hope people posts less. Rule of thumb will be 1/3 of all posts. Since ts 3136 posts, your post count should be 1100 at least. You are 300 less. I am sure you can make it up soon as there are still almost 7000 posts left and 40% is 2800 posts which is what you need.

    Lastly, when the hell will we have a proper thread. I don't want to get the mod just to fix the thread. It only takes a min to copy paste.
    :lolz:

    I knoww, seems like everyone is intent on tricking me I wait for someone to post checking the thread continuously and none post and then 2-3 mins later 4 people will post together and then I'm left with no choice but to post after those people

    But ye as long as I'm there or there abouts it will work out eventually so no panic yet

    and ermmm Idk... I think shez probably buzy with revision or something but ye it is getting ridiculous now surely she knew partof making the thread meant updating the OP on a regular basis
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by qwertyking)
    You can do it a.gafor!! :groovy::kungfu::party2::party:

    712
    lol

    Thank you for your support

    You know it will happen

    if all else fail I may just go an rampage making consecutive posts
    Offline

    1
    ReputationRep:
    724
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by a.gafor)
    lol

    Thank you for your support

    You know it will happen

    if all else fail I may just go an rampage making consecutive posts
    That would be funny I think you should do that!

    Would you keep the score on your first post for now? Hopefully the OP will be back soon.

    726
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by qwertyking)
    That would be funny I think you should do that!

    Would you keep the score on your first post for now? Hopefully the OP will be back soon.

    726
    lol

    Ye I think I will have to

    Coz it is starting to freak me out too as in every time someone mentions how many wins have we had I start thinking is it 3 or 4 or 5?

    I think its 5 now
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by a.gafor)
    lol

    Ye I think I will have to

    Coz it is starting to freak me out too as in every time someone mentions how many wins have we had I start thinking is it 3 or 4 or 5?

    I think its 5 now
    Yeah, that's the danger. Thanks

    730
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by qwertyking)
    Yeah, that's the danger. Thanks
    Have a look :rofl3::rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by a.gafor)
    Have a look :rofl3::rofl:
    What's there to see? I think it's perfectly accurate

    734
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by qwertyking)
    What's there to see? I think it's perfectly accurate
    lol I know right, now that we are the overall winners as well, they cant say anything
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by a.gafor)
    lol I know right, now that we are the overall winners as well, they cant say anything
    They won't be happy if they see it Keep it like that though :cool:

    738
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by qwertyking)
    They won't be happy if they see it Keep it like that though :cool:

    738
    lol Ye too bad for them but I have every intention of keeping it like this
    Offline

    1
    ReputationRep:
    740

    Just because I can
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 28, 2014
Poll
Which Fantasy Franchise is the best?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.