Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Matrix123)
    *was?
    I will :getmecoat:
    Spoiler:
    Show
    head over to Andy:mmm:
    Posted from TSR Mobile
    **is


    (Original post by Ayaz789)
    Yep! Only me & no one else:yep:

    Posted from TSR Mobile
    :yep::jumphug:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Attachment 577994
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    **is




    :yep::jumphug:
    ***is a lovely guy

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Matrix123)
    ***is a lovely guy

    Posted from TSR Mobile
    ****is not :unimpressed:
    gtg lunchies brb
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    **is




    :yep::jumphug:
    Haha :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Yep! Only me & no one else:yep:

    Posted from TSR Mobile
    I wish I had a TSR bae
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    :lovehug: ttyl
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :lovehug: ttyl
    Suree:yep:

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad

    (Original post by hamza772000)
    looool wtf?!
    :yep:
    (Original post by Matrix123)
    I did say it was probably nothing to you
    But more importantly:
    :lolwut:

    Posted from TSR Mobile
    :top:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    ****is not :unimpressed:
    gtg lunchies brb
    *****really is:yep:
    Why do I see Val everywhere? :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    *****really is:yep:
    Why do I see Val everywhere? :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    :jumphug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    :lovehug:

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad


    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Matrix123)
    *****really is:yep:
    Why do I see Val everywhere? :rofl:


    Posted from TSR Mobile
    lol i thought you were swearing :toofunny:
    XD :toofunny::hand:
    Offline

    17
    ReputationRep:

    How do I reply to that?
    (Original post by CheeseIsVeg)
    lol i thought you were swearing :toofunny:
    XD :toofunny::hand:
    Haha
    Ohhh no! For the first time in a couple of hours I had forgotten about Val and ohhh now here she turns up again :lol:
    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Matrix123)

    How do I reply to that?

    Haha
    Ohhh no! For the first time in a couple of hours I had forgotten about Val and ohhh now here she turns up again :lol:
    Posted from TSR Mobile
    lol
    lunch break over, going back to work
    ttyl!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    lol
    lunch break over, going back to work
    ttyl!
    OK

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)

    How do I reply to that?
    Posted from TSR Mobile
    Ssh

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Thanks for getting this far guys.
    Spoiler:
    Show
    I shall win very soon...:mmm:
    Offline

    17
    ReputationRep:

    (Original post by L'absurde)
    Thanks for getting this far guys.
    Spoiler:
    Show
    I shall win very soon...:mmm:
    Nice that you have so much confidence :yep:

    That reminds me AngryJellyfish :call2:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.