Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

[New] Post a picture of yourself, unedited and the first picture you take Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by James A)
    Attachment 209809

    A little similar to the photo I last uploaded, actually.... Like two weeks ago.


    Attachment 209812
    Awesome, you are off the hitlist
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Black Cat)
    Boo! did I scare you there
    HAH noo way: looking fantastic. So that is why your username is 'black cat'



    You are safely off the hitlist. :eek:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by bubblyraindrop)
    Just joined TSR this is my first post

    Attachment 209763


    Your first post should have been in the welcome lounge.....

    EPIC FAIL

    Awesome pic nonethelesss!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Black Cat)
    Haha somewhat correct which country though?
    Erm, Burma. Happen to know it?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    peng ppl galore
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    peng ppl galore
    Unfortunately you are our next victim.

    K.THX.BYE
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Unfortunately you are our next victim.

    K.THX.BYE
    i think i'll pass lol
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by James A)
    Asked her for beans on toast?
    She can even have a boiled egg if she wants :rolleyes:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Here's me avec a croissant :rolleyes: Name:  image.jpg
Views: 247
Size:  79.6 KB
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by hskjlclcn)
    Here's me avec a croissant :rolleyes: Name:  image.jpg
Views: 247
Size:  79.6 KB
    Tres bien :teehee:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Your first post should have been in the welcome lounge.....

    EPIC FAIL

    Awesome pic nonethelesss!
    Oh no I'm such a noob :P
    and thankyou!
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Awesome, you are off the hitlist
    :yep:

    I wanna see hasan4life again in his G4S tie, hahaha
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by James A)
    :yep:

    I wanna see hasan4life again in his G4S tie, hahaha
    Wouldnt that be a sight to see :coma:

    I guess we will have to supply the demand- its basic economics. :listen::laugh:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Yawn11)
    God dayum, the
    things I'd eat.

    #WhatThatMouthDoTho
    :erm:
    Fufu, Plantain, Roti, Kebab, Egg Fried Rice, Mashed potatoes..........
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by ForgetMe)
    Tres bien :teehee:
    Merci beaucoup :eek:
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Iamyourfather)
    Got a bit gassed over the bit of sunshine a couple of days ago :lol:

    Attachment 209923
    :borat: I approve :yep:
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Nav_Mallhi)
    Woah hang on there!
    You are clearly not in favour of this thread. But what I don't understand is if you think this thread is so useless then why are you scrolling through the pages of this thread looking at people's pictures? Surely this is time waste and you have better things to do, right?

    And who are you to make such a comment like this?
    "It's that these girls are so unbelievably average if not below (except for a few) and these guys are worshipping their pictures."
    Oh I'm so sorry that the girls of TSR are not pleasing to you enough. I didn't know we had to post pictures to appeal to you. And this whole nonsense of "worshipping" really is ridiculous. People have different tastes. Someone that you find attractive may not necessarily be attractive to other people.

    "It's just so sad." Oh really?
    What I find really sad is that you are lurking on this thread and making stupid generalised comments like this.
    Well said :borat:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by ILoveUSA)


    holy moly doughnut shop :sexface:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by bubblyraindrop)
    Just joined TSR this is my first post

    Attachment 209763
    Meh, another pretty girl. Jealous.


    I'm too scared to post photos anymore.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Amanbabbar./)
    Meh, another pretty girl. Jealous.


    I'm too scared to post photos anymore.
    why?! i just got to see the eyes, please post another!

    (thank goodness it's no beauty contest lol or I'd be doomed)


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.