Turn on thread page Beta

Lincoln ppl watch

    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Hey everyone,

    I'm going to Lincoln next year and I don't know anybody there yet so hi if you're from Lincoln or anywhere near

    I'm quite an outgoing person but I still fear I might not make enough friends... do you know that feeling when you're going somewhere you've never been before? (Well I have but never actually for long)

    thanks to you
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Post a picture to increase your chances of making friends from TSR.
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by NW8_SW1_EC3)
    Post a picture to increase your chances of making friends from TSR.
    ok I can't upload any from photobucket, dunno why. And all my files are too big to upload them from my computer...

    Well that's me:

    http://s297.photobucket.com/albums/m...hitepearlbaby/

    not the most recent pics I must admit.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nice, where the hell are the Lincoln people?!
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by NW8_SW1_EC3)
    Nice, where the hell are the Lincoln people?!
    Hehe dunno, they probably ran away when they saw my pictures!



    But Lincoln is quite small so I sort of expected this... Thanks for your support though xD
    Offline

    0
    ReputationRep:
    No problem, where abouts in Germany are you from? I have some family in Hamburg.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Woo! Just wanted to say hi really
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by NW8_SW1_EC3)
    No problem, where abouts in Germany are you from? I have some family in Hamburg.
    I live in Hamburg
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by WoWZa)
    Woo! Just wanted to say hi really
    Hello my friend
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by whitepearlbaby)
    Hello my friend
    And how are you, mon amie? <3
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by WoWZa)
    And how are you, mon amie? <3
    ah oui, très bien! Est-ce que tu veux etre mon copain? xD Err yeah that's my crappy school-French and I'm sorry if it's really bad
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by whitepearlbaby)
    ah oui, très bien! Est-ce que tu veux etre mon copain? xD Err yeah that's my crappy school-French and I'm sorry if it's really bad
    Lol. Do you have one of those German accents?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by whitepearlbaby)
    ah oui, très bien! Est-ce que tu veux etre mon copain? xD Err yeah that's my crappy school-French and I'm sorry if it's really bad
    He wants to bone you, I bet in a few moments you will have a dozen emails asking for your worn panties.

    I used to go to Lincoln btw, it's ***** but there is actually a subforum here. http://www.thestudentroom.co.uk/forumdisplay.php?f=238
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by WoWZa)
    Lol. Do you have one of those German accents?
    Haha yeah Not so bad when I speak English but I must sound horrible to a French person!
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Bubblebee)
    He wants to bone you, I bet in a few moments you will have a dozen emails asking for your worn panties.

    I used to go to Lincoln btw, it's ***** but there is actually a subforum here. http://www.thestudentroom.co.uk/forumdisplay.php?f=238
    Thanks, I actually know that subforum but it seems nobody goes on there when did you go there? Because they say it's changed a lot and is actually quite nice now.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by whitepearlbaby)
    Thanks, I actually know that subforum but it seems nobody goes on there when did you go there? Because they say it's changed a lot and is actually quite nice now.
    Last year, it's a tiny city with like one club worth going to and a couple of alright bars. The actual teaching is crap, the library could have been good but wasn't and all the accomodation is very, very overpriced.
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Bubblebee)
    Last year, it's a tiny city with like one club worth going to and a couple of alright bars. The actual teaching is crap, the library could have been good but wasn't and all the accomodation is very, very overpriced.
    What did you study? And you seem to come from a big city if you're that negative about beautiful little Lincoln
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by whitepearlbaby)
    Haha yeah Not so bad when I speak English but I must sound horrible to a French person!
    Haha nice I'm English with some Irish. w00t.
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by WoWZa)
    Haha nice I'm English with some Irish. w00t.

    I wouldn't be surprised if Bubblebee is high btw ^^
    Maybe she tells the truth and I am going to get loads of emails... :p:
    But that would be a waste of time.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by whitepearlbaby)
    I live in Hamburg
    Are you serious?! I love that city, the red light district there is nice. I can't remember the name of the station, perhaps you can enlighten me?
 
 
 

2,736

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.