The Student Room Group

Do you ever admire yourself in the mirror?

Scroll to see replies

Original post by SuperiorPotato
I- That's a cute potato :colone:

The only mighty and superior being here is me sit down Rufus :rolleyes:

Have you seen my photos?
I don't bother standing up as it would require effort. Effort which could easily be expended explaining why I'm better than you.
20200919_083054.jpg
I will fight you...
Original post by Rufus the red
Have you seen my photos?
I don't bother standing up as it would require effort. Effort which could easily be expended explaining why I'm better than you.
20200919_083054.jpg
I will fight you...

That's nothing sometimes I don't even bother breathing. Too much work
Hehehe.png
I will not hesitate to nuke you
Original post by SuperiorPotato
That's nothing sometimes I don't even bother breathing. Too much work
Hehehe.png
I will not hesitate to nuke you

I don't care about you so much that my prey doesn't even consider you worthy of being eaten.
Not even rabbits care enough to eat you and you're a vegetable. How 'dat feel.
Original post by Rufus the red
I don't care about you so much that my prey doesn't even consider you worthy of being eaten.
Not even rabbits care enough to eat you and you're a vegetable. How 'dat feel.

Good cause I don't want to be eaten :colonhash:
Original post by SuperiorPotato
Good cause I don't want to be eaten :colonhash:

YEEEEEEEEET!

Spoiler

Original post by Rufus the red
YEEEEEEEEET!

Spoiler



Nah not enough eeeeeeeeeeeeeeeeee :colondollar:
Original post by superiorpotato
nah not enough eeeeeeeeeeeeeeeeee :colondollar:

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

Spoiler

Ofcourse, esp in the night after applying serums on my face.
BUT..I do have those days where It hurts to look at myself.
Original post by Rufus the red
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

Spoiler



Ok that was pretty good actually
fish dude.jpg
Doesn't mean you win tho
Original post by SuperiorPotato
Ok that was pretty good actually
fish dude.jpg
Doesn't mean you win tho

I will return...
Original post by Rufus the red
I will return...

Same....

Cus I gotta go now
Original post by SuperiorPotato
I- That's a cute potato :colone:

The only mighty and superior being here is me sit down Rufus :rolleyes:


thats you :tongue:
Original post by Rufus the red
I will return...

why are you derailing my thead? :noway:
Reply 93
sometimes dance in front of the mirror. did it just 3 seconds ago :2euk48l::awesome:

otherwise just used to pick my teeth and make sure hair isn’t a bird’s nest.
Original post by Joleee
sometimes dance in front of the mirror. did it just 3 seconds ago :2euk48l::awesome:

otherwise just used to pick my teeth and make sure hair isn’t a bird’s nest.

ahah what kind of dances? :dancing2:

Quick Reply

Latest