Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIV Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Flobie)
    I'm not bothering with an NUS card yet, I just got spotify premium through unidays A lot of places seem to give you student discount if you just show your student ID
    Oh right.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by bookworm246love)
    anyone wanna tiny chat?
    I would but is there one set up? I don't know how to set one up haha.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hey, Newbie here How's everyone?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Transtorm)
    Hey, Newbie here How's everyone?
    I was new once too I'm good thanks, you?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Transtorm)
    Hey, Newbie here How's everyone?
    Hi:wavey:
    I just came from Costa coffee with my mates
    It was amazing
    I kind of want another cake lol
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    I would but is there one set up? I don't know how to set one up haha.
    hmm... not think so
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by bookworm246love)
    hmm... not think so
    Not sure what we can do then... do you have a Twitter account btw? If it's not sort of too private to ask about.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Transtorm)
    Hey, Newbie here How's everyone?
    Welcomeeee


    (Original post by bookworm246love)
    hmm... not think so
    You can use the /iwais one
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Not sure what we can do then...
    heres the link: http://tinychat.com/iwais
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    I was new once too I'm good thanks, you?
    I'm good Bit bored atm though Been up to much today?

    (Original post by toonervoustotalk)
    Hi:wavey:
    I just came from Costa coffee with my mates
    It was amazing
    I kind of want another cake lol
    Posted from TSR Mobile
    Ooh I like Costa but bit expensive for a student I love the caramel slice they do, what's your favourite?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Transtorm)
    I'm good Bit bored atm though Been up to much today?



    Ooh I like Costa but bit expensive for a student I love the caramel slice they do, what's your favourite?
    Not really haha. Went to see some fireworks with a friend yesterday though.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Transtorm)
    I'm good Bit bored atm though Been up to much today?



    Ooh I like Costa but bit expensive for a student I love the caramel slice they do, what's your favourite?
    Idk I just had a hot chocolate and chocolate slice and it was my first time going

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    To whoever repped me...thank you! You're an actual gem
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Not really haha. Went to see some fireworks with a friend yesterday though.
    Ah, that sounds good though Did you enjoy it? Been ages since I've seen fireworks.

    (Original post by toonervoustotalk)
    Idk I just had a hot chocolate and chocolate slice and it was my first time going

    Posted from TSR Mobile
    Ah, fair enough Are you a student?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    Getting my mum a new Sat Nav as a goodbye present :teehee:
    The ego has landed.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    The ego has landed.
    And what does that have to do with my supposedly 'huge ego' :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    And what does that have to do with my supposedly 'huge ego' :rolleyes:
    Because you are implying she should use it to come visit Durham, no?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by ChrisLay1)
    Not sure what we can do then... do you have a Twitter account btw? If it's not sort of too private to ask about.
    its fine really, but no sorry
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by ironandbeer)
    Because you are implying she should use it to come visit Durham, no?
    No, because the current one's really outdated now and I usually accompany her when using it....When I leave, obviously I can't do that - hence getting her a better one.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by itssimplyme)
    No, because the current one's really outdated now and I usually accompany her when using it....When I leave, obviously I can't do that - hence getting her a better one.
    Oh. I see. Well..if you're sure...
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.