Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    What exactly do you call your parents when you refer to them? (no name calling, just things like mum or mother)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by wiwarin_mir)
    What exactly do you call your parents when you refer to them? (no name calling, just things like mum or mother)
    Mum and Dad
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Mum and Dad.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    mum dad
    but if i wanna ask for something
    i will say daddy
    Offline

    14
    mum and dad however i tend to use mother quite a lot to in a kinda sarcastic way
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by shushimeng)
    mum dad
    but if i wanna ask for something
    i will say daddy
    I don't think that would work for me.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by shushimeng)
    but if i wanna ask for something
    i will say daddy
    Lol, me too!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sparklyteacosie)
    mum and dad however i tend to use mother quite a lot to in a kinda sarcastic way
    I am tending to use mother and father lately for some reason.
    Offline

    8
    ReputationRep:
    I don't really talk to my Dad anymore but I used to call him by his real name. I call my mum "Mummy" when talking to her, but when talking about my mummy to my friends or whoever she's 'mum' :cool:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by ~Sam~)
    Lol, me too!
    arrrh connections :cool:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by wiwarin_mir)
    I don't think that would work for me.
    hahaha lol that works for me most of the times
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by shushimeng)
    mum dad
    but if i wanna ask for something
    i will say daddy
    Same here! and when my mum is embarrasing me I call her mother or when I'm joking around.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by wiwarin_mir)
    I am tending to use mother and father lately for some reason.
    lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by shushimeng)
    mum dad
    but if i wanna ask for something
    i will say daddy
    Exactly the same with me!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    mam and dad
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Mum and Dad. But when Im angry with them I call them by their first names.
    Offline

    14
    (Original post by Marie55)
    Same here! and when my mum is embarrasing me I call her mother or when I'm joking around.
    yup sounds familiar
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by slowjamz)
    Exactly the same with me!
    (Original post by Marie55)
    Same here! and when my mum is embarrasing me I call her mother or when I'm joking around.
    phew all connection then :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    mum and dad, but if i wanna annoy them then ma and pa
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I always call my parents Mother and Father as well.
 
 
 
Poll
Who is most responsible for your success at university
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.