Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Does anyone love eating cheese? Watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I love cheese especially cheese balls.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Omg I love cheese. Can just eat it on its own, especially the Mexicana chilli original cheese. Recently found new love for Marmite flavoured cheese which taste amazing crumbled up in a salad.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Yeah I like it, but I can't eat it in masses, because that's just weird.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    CheeseIsVeg :mmm:
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    CheeseIsVeg :mmm:
    Damn it. Beat me to it.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Baked Camembert :sexface:
    • TSR Community Team
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I've found my people. Cheese is the best food group.

    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by ์Nowuseeme)
    I love cheese especially cheese balls.
    (Original post by A321)
    Omg I love cheese. Can just eat it on its own, especially the Mexicana chilli original cheese. Recently found new love for Marmite flavoured cheese which taste amazing crumbled up in a salad.

    Posted from TSR Mobile
    (Original post by Fractite)
    Yeah I like it, but I can't eat it in masses, because that's just weird.
    (Original post by FireFreezer77)
    CheeseIsVeg :mmm:
    (Original post by cbreef)
    Damn it. Beat me to it.
    (Original post by Fox Corner)
    I've found my people. Cheese is the best food group.

    Veg has never felt more love :daydreaming:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Veg has never felt more love :daydreaming:
    I dont love cheese

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    I dont love cheese

    Posted from TSR Mobile


    Text me bish
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by moonkatt)
    Baked Camembert :sexface:
    I bought cammembert few weeks ago but most of it had to go in the bin. Maybe I didnt bake it enough but doesn't it feel too thick, it coats your whole mouth and leave behind a slimy feel. Or am I doing something wrong?! Lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    there was a girl on the bus from school yesterday who literally got out a packet of shredded cheese to eat. you're clearly not alone.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by A321)
    I bought cammembert few weeks ago but most of it had to go in the bin. Maybe I didnt bake it enough but doesn't it feel too thick, it coats your whole mouth and leave behind a slimy feel. Or am I doing something wrong?! Lol

    Posted from TSR Mobile
    You can overcook it which can dry it out. I usually get some crusty bread and toast it and serve it with an onion chutney or redcurrant jelly. There's loads of guides on the Internet on how to bake it
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)


    Text me bish
    Haha i forgot to reply , well i have done now

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I eat young gouda like it's chocolate.

    Try cheese on bread with a hint of jam/marmelade on top.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    :lol:
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Cheese, I was honestly gonna tag you in this thread, I swear.

    CheeseIsVeg


    I love cheese. So does my boyfriend.
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Melted cheese only.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    I have loved cheese since I was about three. [I'm now 48 ]. In fact, as a child I hardly ate anything else. Just finished off some Cheshire Cheese and tomato sandwiches, with butter and a bit of Hellman's. Divine. When I lived in Paris I used to love my weekly trip to Marks and Spencer for my Cheshire Cheese fix. I also like Cheddar, Red Leicester and Edam. Need a cheese fix every day. That's one of the reasons I quit Slimming World. We were only allowed to eat 6 of the Laughing Cow Extra Light slices a day. I used to scoff them all in one sitting. I felt so miserable and so deprived I quit the group. Best thing I did. No-one comes between me and my cheese. One of my favourites that I used to have as a child ; fried cheese and bacon. Use Cheshire Cheese or similar as it's very crumbly and melts well. Put some cold water into a frying pan and heat the water slowly. Add the cheese and mix it in with the water. Keep stirring the cheese in the water until fully melted. Serve with bacon and slices of bread. Use the bread to soak up all the cheese "soup" you have made. Heaven.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Yup, especially in burgers.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Break up or unrequited love?
    Useful resources
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.