Dancing Queen, Young and Sweet, Only Year 14 Watch

emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#81
Report Thread starter 5 months ago
#81
(Original post by mez_merising)
awww your bujo spreads are so cute! I just bought a planner so hopefully i can stick to it too
I'll remind u :mad: If you watch like 1 kpop journalling video you'll keep getting them recommended to you and then you'll remember yourself *finger guns*
(Original post by laurawatt)
Love all the photos!! :heart:
:dancing:
(Original post by I AM GROOT 1)
:heart: loved this post it was so colourful and full of amazing things! The pictures are lovely :love:
Hehe thank you!
0
reply
I AM GROOT 1
Badges: 20
Rep:
?
#82
Report 5 months ago
#82
(Original post by emilynxlan)
I'll remind u :mad: If you watch like 1 kpop journalling video you'll keep getting them recommended to you and then you'll remember yourself *finger guns*

:dancing:

Hehe thank you!
No worries
Love the Sabrina Carpenter themed insta :heart:
1
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#83
Report Thread starter 5 months ago
#83
(Original post by I AM GROOT 1)
No worries
Love the Sabrina Carpenter themed insta :heart:
I made it as a side account to my main Sabrina account even though I don't post there :bigsmile:
0
reply
I AM GROOT 1
Badges: 20
Rep:
?
#84
Report 5 months ago
#84
(Original post by emilynxlan)
I made it as a side account to my main Sabrina account even though I don't post there :bigsmile:
Oh I see still :heart: awesome
0
reply
nyxnko_
Badges: 20
Rep:
?
#85
Report 5 months ago
#85
Your spreads look amazing! :gah:
0
reply
Obolinda
Badges: 21
Rep:
?
#86
Report 5 months ago
#86
Looks fun! I have completed my study goals, got all my work done and organised my life!
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#87
Report Thread starter 5 months ago
#87
(Original post by I AM GROOT 1)
Oh I see still :heart: awesome
Plus it's neater <3

(Original post by nyxnko_)
Your spreads look amazing! :gah:
Thank you!!

(Original post by Obolinda)
Looks fun! I have completed my study goals, got all my work done and organised my life!
:danceboy:
0
reply
jemima0103
Badges: 16
Rep:
?
#88
Report 5 months ago
#88
Can I be tagged pls
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#89
Report Thread starter 5 months ago
#89
(Original post by jemima0103)
Can I be tagged pls
Totally!
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#90
Report Thread starter 5 months ago
#90
:dancing:Let me get to know you better! :dancing:
As the title says, I wanna get to know you guys a little bit better! I only know some of you very well, and this year I wanna grow that knowledge circle! You can answer all the questions or only some of them if you want I apologise that they're all over the place...

  1. What education level are you at?
  2. What are your overall goals this year?
  3. What is your best piece of advice for someone starting secondary school?
  4. What do you/did you do at secondary school to volunteer/help out?
  5. Best/worst school memory?
  6. Does your school/college/university do any charity work?
  7. Have you ever been in a school play?
  8. What is/was your best class at school?
  9. Do you have any hobbies? :fight:
  10. What are your interests?
  11. What kind of music do you listen to?
  12. Any big life events coming up soon?
  13. Do you follow a religion?
  14. Do you have a job?
  15. What's your usual day like?
  16. Do you bullet journal?
  17. What do you like to watch on YouTube?
  18. Are you like me and get insanely itchy whenever you don't take allergy medicine within a certain period of time or am I just unlucky? :bawling:
  19. Do you volunteer at all?
  20. Have you got any pets?


This is insanely long I do apologise but I hope I get to know you guys better!


My lovely taggies x (tell me if you want added/removed)

6
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#91
Report Thread starter 5 months ago
#91
Why is the post completely messed up on the app 😭
0
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#92
Report 5 months ago
#92
Hi Emily!


Spoiler:
Show
What education level are you at?
A-Level, starting Year 12 (:getmecoat:)

What are your overall goals this year?
To try not to die.

What is your best piece of advice for someone starting secondary school?
Revise from the start and don't screw up like I did. :lol:

What do you/did you do at secondary school to volunteer/help out?
I was a Deputy Head Girl, if that counts?

Best/worst school memory?
Worst > Blanked out at a speech competition and legit stared at my Head of Year for help for a good 10 seconds. Spoiler alert: she didn't help. :/
Best > Becoming Deputy Head Girl :lol:

Does your school/college/university do any charity work?
Sometimes! We have event throughout the year for various charities. :yep:

Have you ever been in a school play?
Lol yes, it was a compulsory play the entire year was involved in and each class had a couple of scenes each. I was Fagin for my class. Oh lawd. :lol:

What is/was your best class at school?
English Literature or Music :gah:
Do you have any hobbies? :fight:
I used to write a couple songs in my spare time, but I cut down because of exams. :lol:

What are your interests?
TSRing, YouTube, Music etc. Typical teenage girl. :lol:

What kind of music do you listen to?
Pop, KPop (don't kill me ples) and EDM.

Any big life events coming up soon?
A-Levels? Turning 17 in November? :dontknow:

Do you follow a religion?
Yes, Christianity.

Do you have a job?
No, not currently.

What's your usual day like?
Get up, eat, revise, TSR and sleep. This'll change when school starts. :rofl:

Do you bullet journal?
I don't know what it is, but it sounds cool!

What do you like to watch on YouTube?
Certain channels. For entertainment: it's mainly The Sidemen, IISuperwomanII etc. I also watch some Korean web series online and they upload English subtitled episodes on a YouTube channel called Playlist Global, so I watch those too. :giggle:

Are you like me and get insanely itchy whenever you don't take allergy medicine within a certain period of time or am I just unlucky? :bawling:
I have hayfever, so I get insanely itchy eyes when I don't take my meds but I'm sowwyy Emily :console:

Do you volunteer at all?
I will start some time in Year 12 at my Guides unit. I've been a girl guide for some time, but now I'm old enough to volunteer. I'm also putting it under my bronze DofE haha!

Have you got any pets?
No
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#93
Report Thread starter 5 months ago
#93
(Original post by RazzzBerries)
Hi Emily!


Spoiler:
Show
What education level are you at?
A-Level, starting Year 12 (:getmecoat:)

What are your overall goals this year?
To try not to die.

What is your best piece of advice for someone starting secondary school?
Revise from the start and don't screw up like I did. :lol:

What do you/did you do at secondary school to volunteer/help out?
I was a Deputy Head Girl, if that counts?

Best/worst school memory?
Worst > Blanked out at a speech competition and legit stared at my Head of Year for help for a good 10 seconds. Spoiler alert: she didn't help. :/
Best > Becoming Deputy Head Girl :lol:

Does your school/college/university do any charity work?
Sometimes! We have event throughout the year for various charities. :yep:

Have you ever been in a school play?
Lol yes, it was a compulsory play the entire year was involved in and each class had a couple of scenes each. I was Fagin for my class. Oh lawd. :lol:

What is/was your best class at school?
English Literature or Music :gah:
Do you have any hobbies? :fight:
I used to write a couple songs in my spare time, but I cut down because of exams. :lol:

What are your interests?
TSRing, YouTube, Music etc. Typical teenage girl. :lol:

What kind of music do you listen to?
Pop, KPop (don't kill me ples) and EDM.

Any big life events coming up soon?
A-Levels? Turning 17 in November? :dontknow:

Do you follow a religion?
Yes, Christianity.

Do you have a job?
No, not currently.

What's your usual day like?
Get up, eat, revise, TSR and sleep. This'll change when school starts. :rofl:

Do you bullet journal?
I don't know what it is, but it sounds cool!

What do you like to watch on YouTube?
Certain channels. For entertainment: it's mainly The Sidemen, IISuperwomanII etc. I also watch some Korean web series online and they upload English subtitled episodes on a YouTube channel called Playlist Global, so I watch those too. :giggle:

Are you like me and get insanely itchy whenever you don't take allergy medicine within a certain period of time or am I just unlucky? :bawling:
I have hayfever, so I get insanely itchy eyes when I don't take my meds but I'm sowwyy Emily :console:

Do you volunteer at all?
I will start some time in Year 12 at my Guides unit. I've been a girl guide for some time, but now I'm old enough to volunteer. I'm also putting it under my bronze DofE haha!

Have you got any pets?
No
Hello!
Bullet journaling is described as jotting down your feelings, thoughts, ideas, to-dos and anything you really want to while also making it 'cute', with many adding stickers, photos of their idols (look up kpop journaling for that), and using fancy handwriting to make it unique.
0
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#94
Report 5 months ago
#94
(Original post by emilynxlan)
Hello!
Bullet journaling is described as jotting down your feelings, thoughts, ideas, to-dos and anything you really want to while also making it 'cute', with many adding stickers, photos of their idols (look up kpop journaling for that), and using fancy handwriting to make it unique.
Ahh I see, in that case, no I do not. :lol:

What about you? I'd love to see you're answers too! (I also need to get to know you and some other TSR users a bit better :getmecoat:)
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#95
Report Thread starter 5 months ago
#95
(Original post by RazzzBerries)
Ahh I see, in that case, no I do not. :lol:

What about you? I'd love to see you're answers too! (I also need to get to know you and some other TSR users a bit better :getmecoat:)
I'll answer the questions when I finish my YouTube video :clap2:
0
reply
RazzzBerries
Badges: 21
Rep:
?
#96
Report 5 months ago
#96
(Original post by emilynxlan)
I'll answer the questions when I finish my YouTube video :clap2:
OK! :woo:

Please send the link too! x
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#97
Report Thread starter 5 months ago
#97
(Original post by RazzzBerries)
OK! :woo:

Please send the link too! x
https://www.youtube.com/watch?v=BMA9ciHgioc This is the funniest thing I've seen all day
0
reply
username4935358
Badges: 12
Rep:
?
#98
Report 5 months ago
#98
(Original post by emilynxlan)
:dancing:Let me get to know you better! :dancing:
As the title says, I wanna get to know you guys a little bit better! I only know some of you very well, and this year I wanna grow that knowledge circle! You can answer all the questions or only some of them if you want I apologise that they're all over the place...

  1. What education level are you at?
  2. What are your overall goals this year?
  3. What is your best piece of advice for someone starting secondary school?
  4. What do you/did you do at secondary school to volunteer/help out?
  5. Best/worst school memory?
  6. Does your school/college/university do any charity work?
  7. Have you ever been in a school play?
  8. What is/was your best class at school?
  9. Do you have any hobbies? :fight:
  10. What are your interests?
  11. What kind of music do you listen to?
  12. Any big life events coming up soon?
  13. Do you follow a religion?
  14. Do you have a job?
  15. What's your usual day like?
  16. Do you bullet journal?
  17. What do you like to watch on YouTube?
  18. Are you like me and get insanely itchy whenever you don't take allergy medicine within a certain period of time or am I just unlucky? :bawling:
  19. Do you volunteer at all?
  20. Have you got any pets?


This is insanely long I do apologise but I hope I get to know you guys better!


My lovely taggies x (tell me if you want added/removed)

Hello again Emily :dance:
Could I be added onto the tag list? (My account changed, I got a + in between Roses and Dreams :yep:)
Spoiler:
Show
Questions
What education level are you at?
GCSE, entering Year 10 on Wednesday.

What are your overall goals this year?
To stay strong, no matter what. Last year was difficult in terms of friendship, this year I just want to concentrate on grades *that sounded so selfish ngl :getmecoat:*


Best piece of advice?
Year 7 is the year to have fun and make mistakes, so enjoy! :danceboy:

What did you do at secondary school to help out?
I helped at parents veening once, and my goodness never again. :lolwut:

Best/worst school memory
Best: having fun in maths class in Year 8 because we were so naughty. It sounds mean, but it was hilarious.

Worst: I fell of my chair in a French listening mock. That didn't end well.

Does your school do any charity work?
Does collecting tins of beans for the homeless count?

Have you ever been in a play?
In Year 6, we did Oliver and I was the milkwoman. Oh dear goodness me. :facepalm: In Year 3, we did a Christmas one and I was a camel, my mum has videos and it's the worst bain of my life.


What is your best class?
French, followed by English Lit.

Do you have any hobbies?
I ice skate? :dumbells:

What are your interests?
Language learning, eating, travelling, listening to music. Anything really. I'm quite sporty too.

What kind of music do you listen to?
Again, a mix of this and that. Mainly rap amd hip hop, but if I find a song I like then that's the end of it. :dancing2:

Any big life events?
Other than 4 French exams, not exactly.

Do you follow a religion?

:yep:
I'm a Christian


Do you have a job?
Sadly, no.

What's your usual day like?

Perfectly hectic and mental

Do you bullet journal?
Nooooo... what's a bullet journal- is it a diary? :getmecoat:

YouTube
Various weird nonsense.

I'm like you and get insanely itchy.

Do you volunteer?
I did once, and I would like to again but never get the chance.

Have you got pets?
Yup, a dog and a rabbit. :emog:
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#99
Report Thread starter 5 months ago
#99
(Original post by Roses + Dreams)
Hello again Emily :dance:
Could I be added onto the tag list? (My account changed, I got a + in between Roses and Dreams :yep:)
Spoiler:
Show
Questions
What education level are you at?
GCSE, entering Year 10 on Wednesday.

What are your overall goals this year?
To stay strong, no matter what. Last year was difficult in terms of friendship, this year I just want to concentrate on grades *that sounded so selfish ngl :getmecoat:*


Best piece of advice?
Year 7 is the year to have fun and make mistakes, so enjoy! :danceboy:

What did you do at secondary school to help out?
I helped at parents veening once, and my goodness never again. :lolwut:

Best/worst school memory
Best: having fun in maths class in Year 8 because we were so naughty. It sounds mean, but it was hilarious.

Worst: I fell of my chair in a French listening mock. That didn't end well.

Does your school do any charity work?
Does collecting tins of beans for the homeless count?

Have you ever been in a play?
In Year 6, we did Oliver and I was the milkwoman. Oh dear goodness me. :facepalm: In Year 3, we did a Christmas one and I was a camel, my mum has videos and it's the worst bain of my life.


What is your best class?
French, followed by English Lit.

Do you have any hobbies?
I ice skate? :dumbells:

What are your interests?
Language learning, eating, travelling, listening to music. Anything really. I'm quite sporty too.

What kind of music do you listen to?
Again, a mix of this and that. Mainly rap amd hip hop, but if I find a song I like then that's the end of it. :dancing2:

Any big life events?
Other than 4 French exams, not exactly.

Do you follow a religion?

:yep:
I'm a Christian


Do you have a job?
Sadly, no.

What's your usual day like?

Perfectly hectic and mental

Do you bullet journal?
Nooooo... what's a bullet journal- is it a diary? :getmecoat:

YouTube
Various weird nonsense.

I'm like you and get insanely itchy.

Do you volunteer?
I did once, and I would like to again but never get the chance.

Have you got pets?
Yup, a dog and a rabbit. :emog:
Totally! I explained bullet journaling in my reply to Raz
0
reply
emilynxlan
Badges: 18
Rep:
?
#100
Report Thread starter 5 months ago
#100
Spoiler:
Show
What education level are you at?
Year 14
What are your overall goals this year?
Just succeed the best I can
What is your best piece of advice for someone starting secondary school?
Do *clap* your *clap* homework *clap* the *clap* day *clap* you *clap* get *clap* it *clap*
What do you/did you do at secondary school to volunteer/help out?
Just whatever genius idea the class comes up with
Best/worst school memory?
The best memory is getting 100% in my physics portion of science GCSE. Worst memory was my teacher ridiculing me for not being able to write quickly
Does your school/college/university do any charity work?
We have our own charity
Have you ever been in a school play?
I dodged the bullet on that one by faking stage fright but ended up in hospital with a chest infection.
What is/was your best class at school?
ICT
Do you have any hobbies? :fight:
Noooooo
What are your interests?
Sleep, drag, whatever
What kind of music do you listen to?
GREEN DAY
Any big life events coming up soon?
My 18th, Cher, the formal and Liverpool
Do you follow a religion?
Nope
Do you have a job?
Nope
What's your usual day like?
Wake up, fall back asleep, then get up, have breakfast, read the news, reply to people on studyingbrina, chores. At school it's wake up, go to school, study at home, dinner, homework then bed.
Do you bullet journal?
Yep
Do you volunteer at all?
I'd love to but I'm sick like 57% of the time
Have you got any pets?
A little puppy called Lady Sybil

Well there's my answers
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

People at uni: do initiations (like heavy drinking) put you off joining sports societies?

Yes (176)
67.18%
No (86)
32.82%

Watched Threads

View All