ship people on TSR

Announcements
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    So the shipping continues.
    I dislike Joel and Foo.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    I dislike Joel and Foo.
    Meanie!

    You and Rhaenys10 then
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Meanie!

    You and Rhaenys10 then
    I've had an argument with both lol.

    And, yeah! My gyal Rhaenys10
    Offline

    3
    ReputationRep:
    AlexFam you're scary.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    AlexFam you're scary.
    Yeah agreed
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Hahah i already knew you werent :rofl: i think i am in the 10% tbh my face shows im innocent , your face definitely doesnt :hand:


    Yeahh lol :innocent:
    Spoiler:
    Show

    I am a virgin & you know that too :hand:
    Posted from TSR Mobile
    Spoiler:
    Show
    Im sceptical about that bruh
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I read sh*t people on tsr instead of 'ship' lol typical me ahah
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:Yes, a pringle that is single.
    Indeed
    Spoiler:
    Show
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    I've had an argument with both lol.

    And, yeah! My gyal Rhaenys10
    Just got home from my interview :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    Just got home from my interview :rofl:
    How'd it go?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    How'd it go?
    Hopefully well enough to get me the job
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    Hopefully well enough to get me the job
    Where is it at again?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    Where is it at again?
    Babysitter & English teacher
    2 in 1 :rofl:
    *Prays hard*
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    Babysitter & English teacher
    2 in 1 :rofl:
    *Prays hard*
    Cool , I'm sure you'll get it.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    Tbf, I've had sex with someone I hated and it was probably the best sex of my life, so much sexual tension released in one lusty f***-fest :rofl:
    Imagine how many of the world's problems we could solve if we just had more sex :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Spoiler:
    Show
    Im sceptical about that bruh
    Spoiler:
    Show
    pm me about why you are sceptical & i could say the same thing about you thoughhh


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Plagioclase + Edminzodo = Plagiozodo/Edminoclase
    I ship diz, but it already sailed



    :love: maybe but you're the one about to get wedded :slap:
    Spoiler:
    Show
    :lovehug: :cube: :jumphug: I would welcome you - ilysm wifey :rofl:

    NOOOO!Don't die pls :jumphug: :console: :cube: :penguinhug:
    I'm so useless, I don't understand the expression . . . :ashamed2:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Edminzodo)
    I'm so useless, I don't understand the expression . . . :ashamed2:
    It's already been shipped Sort of last year ish - I remember it well :yep:
    Spoiler:
    Show
    But I can't remember the trigonometric identities in C3 at all and my test is tomorrow
    halppppp mehhhhhhh
    Offline

    3
    ReputationRep:
    thebig1 + thesmallone
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    It's already been shipped Sort of last year ish - I remember it well :yep:
    Spoiler:
    Show
    But I can't remember the trigonometric identities in C3 at all and my test is tomorrow
    halppppp mehhhhhhh
    Good luck on your test.
    Spoiler:
    Show

    I successfully made some pizzas today \o/.
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 11, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Which is the best season?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.