Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Have you fell in love with someone yet? Watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    yeh and I still do but we became inseparable and so the one being pushy and the other pulling away with us just soured beyond repair, it sucks. I've been rebounding poorly for nearly 2 yrs since her. That's how I know how I feel/felt about her truly, when she was gone
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RoadtoSuccess)
    The title says it all :3
    So have you?
    The girl that I have knows who she is
    How do you feel right now, i feel like the world is shining with colours i've never seen before (okay maybe not like that cause we know all the colours sooo the rainbow! )

    Why don't you tell me about your experience :ahee:
    No, however I have fallen in love with someone.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Thank god, no, not yet.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Only reason I'm commenting on this thread is because I was bugged by your poor English. It's fallen in love. Not 'have you fell'.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Yes I believe so anyway. I think it's easy to be mistaken though, especially when you're young and overly impetuous.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    No i havent fell in love with anyone
    But i almost fell in love with someone stopped it though
    :rofl: whooo
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    :rofl: whooo
    Aint telling
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by JordanL_)
    Aww, same man
    It sucks doesnt it!!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Aint telling
    :sad: is it from TSR :teehee:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    :sad: is it from TSR :teehee:
    No:erm:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    No:erm:
    then why wouldn't you tell me :slap: its not like i am gonna stalk your lover
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    then why wouldn't you tell me :slap: its not like i am gonna stalk your lover
    Dont slap me
    Spoiler:
    Show
    and it is ZuluK lol so stalk away
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Yeah - and I was let down easy.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Dont slap me
    Spoiler:
    Show
    and it is ZuluK lol so stalk away
    :rofl: :console:
    Spoiler:
    Show
    i knew it :rofl: but you said its not on TSR :slap:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    :rofl: :console:
    Spoiler:
    Show
    i knew it :rofl: but you said its not on TSR :slap:
    Haha true dw i am over it got to focus on exams init (still got 7 left!! :woo: )
    Offline

    17
    ReputationRep:
    never, but I hope one day soon
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Haha true dw i am over it got to focus on exams init (still got 7 left!! :woo: )
    aha, she friend zoned you and you sister zoned her :lol: so i guess you must be fine! OMG :gasp: 7 left :getmecoat: thats crazy
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Haha true dw i am over it got to focus on exams init (still got 7 left!! :woo: )
    Working hard boi
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    aha, she friend zoned you and you sister zoned her :lol: so i guess you must be fine! OMG :gasp: 7 left :getmecoat: thats crazy
    :yep:
    Lol dw i will be fine only had 10 and the remaiming exams are the A2 exams
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by alishba-rosex)
    never, but I hope one day soon
    i agree with u
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: November 7, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.