Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nope

    Do you like popping bubble wrap? :ahee:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah :awesome:

    Do you have your own shot glasses?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yea
    have you played ring of fire?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah

    Do you like trifle? :sogood: :coma:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Yes.

    Do you like cream pies? :teehee:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ^^yep
    ^cream pies??
    do you like marmite
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I don't think I've ever tried it...

    Do you like marmite flavour crisps?
    • Wiki Support Team
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    No.

    Should I post in the Count to 100 thread? :holmes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yea
    do u like ketchup flavoured crisps
    Offline

    16
    ReputationRep:
    ^^NOOOOO!

    ^Nope

    Do you like my earrings?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I can't see them when you don't cam :hmmm:

    Do you like my shirts?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yes
    do you like my face
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Your avatarless face is nice yes

    Do you like my eyes?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Yes :daydreaming:

    Can you see your toes?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Nope I have my socks and shoes on as I came back from Tesco about 10 mins ago

    Are you good in the sack?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    no have socks on
    can you see you nose
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I can now.

    Do you have any piercings?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    nope
    do you have tattoos?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    :nah:

    Do you like strawberries?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    love them
    can you flare your nostrils
 
 
 

3,151

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.