CleverSquirrel and The Holy Gains

Watch
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#1
Report Thread starter 2 years ago
#1



Welcome to My Blog!

:jive:


I've had this idea for a while now and after a lot of pondering and getting advice from a friend or two on here, i'm starting up a blog!!

Its not gonna be a hardcore gym freak blog so apologies for some light humor etc coming up!
If i make any mistakes please help a girl out

So basically, i'm focusing on myself now! EC hezzlington AndrewSCO mali473 UWS Black Cat I’m doing what you’ve told me to

Age: 21

Height: 5’3 (I know im small we can talk about that later :rofl: )

Weight: 68 kg (not happy with this :mad: )

Let me know what you think!

(Thank you to WoodyMKC Gone Revising II and RobJ93 for your help and advice!!)

Much Love,

Your Squirrel
23
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#2
Report Thread starter 2 years ago
#2
Day 1, 6/07/2017

Started today off with just black tea for breaky and a banana ( it gets me going in the mornings :rofl: )

Went for a walk today! Had to go and drop somethings off at my friends place and I was good and walked it instead of driving! (a 45 min walk in this bloody heat was a pain but it was worth it)

Lunch time was interesting! Weighing food is a pain in the backside, in the end I gave up and made a salad with grilled chicken and roughly estimated the calories ect (note to self- WEIGH YOUR FOOD) and it was okay I guess- it could be worse!

Then I sat down to revise for my upcoming exams and went hardcore with balance sheets and booking keeping for three hours!!

Got my gym playlist ready to go to the gym today and when I got there it was closed for ‘installation of new equipment’ :rolleyes: got home and decided to go for a nap (I walked it to the gym so it was well-deserved nap kay? :rofl: )

Dinner was another boring low carb meal of roast chicken with veg- treated myself with a bounty for dessert- I love bountys! (actually weighed it this time- its tedious af!)

And now a wee bit more revision before I head for a nice long bath and sleep!!!

Calories Burned : 567
Calorie Intake : 989 (was meant to be 1200 but hey)
Water: 2.5 litres today!

Hopefully the gym will be open tomorrow so I can make more progress!

Squirrel
4
reply
Hamoody
Badges: 21
Rep:
?
#3
Report 2 years ago
#3
CleverSquirrel Good luck with your regime little one :woo: Hope you turn into one of those slim beauties :sexface:

Spoiler:
Show

But I always say, "F*** the weight and appearance, food is bae."
1
reply
AndrewSCO
Badges: 19
Rep:
?
#4
Report 2 years ago
#4
You go gurl! :awesome:
1
reply
Jack22031994
Badges: 21
Rep:
?
#5
Report 2 years ago
#5
Ah good luck i look forward to following your progress!
0
reply
Nulliverse
Badges: 13
Rep:
?
#6
Report 2 years ago
#6
The main tip that I give to everyone wanting to get fit is the one word: Consistency. Keep that in mind and you'll succeed I'm sure you can, good luck .
7
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#7
Report Thread starter 2 years ago
#7
(Original post by Hamoody)
CleverSquirrel Good luck with your regime little one :woo: Hope you turn into one of those slim beauties :sexface:

Spoiler:
Show






But I always say, "F*** the weight and appearance, food is bae."





haha hopefully! thank you!! i do like food though

(Original post by AndrewSCO)
You go gurl! :awesome:
Thank you my dear :hugs:

(Original post by Katzen)
Up next.

CleverSquireel Gets Taller! With leg lengthening surgery!
haha I WISH!!

(Original post by Jack22031994)
Ah good luck i look forward to following your progress!
Thank you Jack!!!! haha i hope i can keep this up!

(Original post by Nulliverse)
The main tip that I give to everyone wanting to get fit is the one word: Consistency. Keep that in mind and you'll succeed I'm sure you can, good luck .
thank you so much!! i will indeed try to! hopefully this blog will motivate me to do something!!
0
reply
Jack22031994
Badges: 21
Rep:
?
#8
Report 2 years ago
#8
(Original post by CleverSquirrel)

Thank you Jack!!!! haha i hope i can keep this up!

No problem! Sure you will! Maybe keepng a blog might help?

I need to get fitter really. I would like some arm muscle really!
0
reply
Mr Smurf
Badges: 20
Rep:
?
#9
Report 2 years ago
#9
Good luck and keep up the consistency. Eventually you may be getting more than one person replaying your snapchats!
0
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#10
Report Thread starter 2 years ago
#10
(Original post by Jack22031994)
No problem! Sure you will! Maybe keepng a blog might help?

I need to get fitter really. I would like some arm muscle really!
haha join me!! gym buddies

(Original post by Mr Smurf)
Good luck and keep up the consistency. Eventually you may be getting more than one person replaying your snapchats!
hahaha its only you who replays them smh :rofl:

thank you though my dear
0
reply
Jack22031994
Badges: 21
Rep:
?
#11
Report 2 years ago
#11
(Original post by CleverSquirrel)
haha join me!! gym buddies
I might as well! I wont do it otherwise! :lol:
0
reply
mali473
Badges: 18
Rep:
?
#12
Report 2 years ago
#12
Omg! I absolutely love this idea! Baby steps girl , baby steps. Wishing you the best of luck! You got thissss! <3
0
reply
bobby147
Badges: 20
Rep:
?
#13
Report 2 years ago
#13
Keep the good work up:yy:.
0
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#14
Report Thread starter 2 years ago
#14
(Original post by Jack22031994)
I might as well! I wont do it otherwise! :lol:
hahaha youre more than welcome to!

(Original post by mali473)
Omg! I absolutely love this idea! Baby steps girl , baby steps. Wishing you the best of luck! You got thissss! <3
ikr! you helped too ya know! :yep: thank you my dearest!! :hugs: haha i do got this :cool:
0
reply
mali473
Badges: 18
Rep:
?
#15
Report 2 years ago
#15
(Original post by CleverSquirrel)
hahaha youre more than welcome to!



ikr! you helped too ya know! :yep: thank you my dearest!! :hugs: haha i do got this :cool:
I will join you on your journey and may hit the gym myself :yep::hugs:
0
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#16
Report Thread starter 2 years ago
#16
(Original post by mali473)
I will join you on your journey and may hit the gym myself :yep::hugs:
lets do it :cool: TSR gets fit
0
reply
mali473
Badges: 18
Rep:
?
#17
Report 2 years ago
#17
(Original post by CleverSquirrel)
lets do it :cool: TSR gets fit
I'm actually warming up to the idea! Haha

I know someone who'd really benefit........AndrewSCO
0
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#18
Report Thread starter 2 years ago
#18
(Original post by mali473)
I'm actually warming up to the idea! Haha

I know someone who'd really [email protected]
i second that :rofl:
0
reply
Jack22031994
Badges: 21
Rep:
?
#19
Report 2 years ago
#19
(Original post by CleverSquirrel)
hahaha youre more than welcome to!
Thanks I may very well do! I'm fed up of having skinny arms!

I'll spend Saturday researching it etc.. Cant tomorrow as I have a very busy day! Got to go to Bristol in the morning, and then to London in the afternoon, back to Bristol and then back to where I live in Wiltshire.. urrrgh
0
reply
King42415
Badges: 13
Rep:
?
#20
Report 2 years ago
#20
That calorie intake was freaking low! You would be better off sticking to the 1200 like you said you wanted to do :P
3
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

If you do not get the A-level grades you want this summer, what is your likely next step?

Take autumn exams (131)
46.45%
Take exams next summer (42)
14.89%
Change uni choice through clearing (69)
24.47%
Apply to uni next year instead (26)
9.22%
I'm not applying to university (14)
4.96%

Watched Threads

View All