Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What's a shallow reason you wouldn't date someone? Watch

Announcements
    • Section Leader
    • Very Important Poster
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Please, I was on the bus when I made this thread so rushed it. It's updated now for you to see

    I could be even more shallow if I wanted to..
    Well I wouldn't be with an overly religious person if that's shallow
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Lychee627)
    tasha_tah
    Spoiler:
    Show



    Why did you tag me in the dating thread :rolleyes::rofl:

    Nooo u don't ..if someone loves you then they love you for who you are and as you are :moon:
    ^my wise words loool
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I failed everything pretty much I don't qualify for your date Michiyo.
    Please do expand, if you do not mind :eek: I expected you to fail the height and age, but not the others. :eek3:

    I failed your criteria too since I am overweight :console:
    • #1
    #1

    (Original post by Michiyo)

    16. Body and facial hair.
    I like my men with little or no body hair at all! :ahee: Whenever I see a hairy man, I puke a little in my mouth. :puke: (Of course, if you like your body and facial hair, that is cool with me; it is but a personal turn-off of mine. :cute: )
    This part..... This makes you nothing but a mere little girl.
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    This part..... This makes you nothing but a mere little girl.
    I just like to touch and kiss skin, not facial/body hair :sexface::perv:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by claireestelle)
    Well I wouldn't be with an overly religious person if that's shallow
    If she wasn't a mod on TSR I wouldn't date her
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I'm very short (5'3) so I think that's my main issue :rofl:
    5'4 here.

    I'm thinking of starting a club.

    Miracles for Manlets.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I wouldn't date a guy who's insecure, can't communicate his feelings, has extremely poor grammar and crooked teeth.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    She supports Spurs
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Nothing wrong with that...



    Too good looking?



    ****.



    Not at all, if that's what you're in to



    Ohhh, so there is such thing as being too nice



    I love dogs Huskies especially!



    I failed everything pretty much I don't qualify for your date Michiyo.



    I'm very short (5'3) so I think that's my main issue :rofl:
    i had a friend who would only date guys that were 6'0. She never got a bf..
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    Please do expand, if you do not mind :eek: I expected you to fail the height and age, but not the others. :eek3:

    I failed your criteria too since I am overweight :console:
    Height - I'm 5'3 - FAIL
    Age - I'm 23 - FAIL
    Weight - I'm okay I guess - PASS
    Hygiene - Good - PASS
    Disabilities/Mental problems - None - PASS
    Genetic defects - None - PASS
    Sleeping with too many - Virgin lel - PASS
    Appearance - Ugly - FAIL
    Religion - Don't care - PASS
    Criminal record - None - PASS
    Drug - None - PASS
    Money/Career - IDK how you judge this. - FAIL
    Sexist/blah - Nope - PASS
    Beliefs - Nope - PASS
    Lusting - Nope - PASS
    Body hair - NONE - PASS
    Too many marriages - Still single - PASS
    YOU LIKE EAST ASIAN MEN - PASS PASS PASS PASS
    Education - University level - FAIL
    Lack of responsibility - Yes lol - FAIL

    Okay so more now that I'm filling in the answers... Pass over half though
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Height - I'm 5'3 - FAIL
    Age - I'm 23 - FAIL
    Weight - I'm okay I guess - PASS
    Hygiene - Good - PASS
    Disabilities/Mental problems - None - PASS
    Genetic defects - None - PASS
    Sleeping with too many - Virgin lel - PASS
    Appearance - Ugly - FAIL
    Religion - Don't care - PASS
    Criminal record - None - PASS
    Drug - None - PASS
    Money/Career - IDK how you judge this. - FAIL
    Sexist/blah - Nope - PASS
    Beliefs - Nope - PASS
    Lusting - Nope - PASS
    Body hair - NONE - PASS
    Too many marriages - Still single - PASS
    YOU LIKE EAST ASIAN MEN - PASS PASS PASS PASS
    Education - University level - FAIL
    Lack of responsibility - Yes lol - FAIL

    Okay so more now that I'm filling in the answers... Pass over half though
    You only failed like a fourth of them :rofl: And since you got extra passes for being East Asian and not having body hair, your failure number is reduced to just two: height and age :cute:
    • #1
    #1

    (Original post by toonervoustotalk)
    She supports Spurs
    Could be worse, could be Arsenal.
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    You only failed like a fourth of them :rofl: And since you got extra passes for being East Asian and not having body hair, your failure number is reduced to just two: height and age :cute:
    So, you're saying there's a chance? :mmm:
    • #3
    #3

    Guys who are too afraid to make the first move. I wish there was a guy out there for me
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Could be worse, could be Arsenal.
    Damn
    I am triggered
    DONT PUT ARSENAL DOWN
    But at least it aint liverpool
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    So, you're saying there's a chance? :mmm:
    Maybe when we will be in our 30s since our age difference will not matter at that point, but only if I stop caring about height by then or if I will be willing to make an exception :ahee:

    And also if I lose a bit of weight (not that much weight, but still some) so I fit your criteria perfectly :teeth:
    • Section Leader
    • Very Important Poster
    • Peer Support Volunteers
    • Clearing and Applications Advisor
    Online

    21
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    If she wasn't a mod on TSR I wouldn't date her
    It's the main reason my fiancé is marrying me
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    Maybe when we will be in our 30s since our age difference will not matter at that point, but only if I stop caring about height by then or if I will be willing to make an exception :ahee:

    And also if I lose a bit of weight (not that much weight, but still some) so I fit your criteria perfectly :teeth:
    Lol it sucks being short :rofl:

    I am more than happy to bend the rules, it's the personality that matters :yep:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Guys who are too afraid to make the first move. I wish there was a guy out there for me
    Sames! When guys don't make the first move..

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: September 14, 2017
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.